msmukke skriver:
Jeg starter på arbejde igen den 8 december hvor jeg tager den stille og rolig, står i butik så det er højsæson. Så det bliver slappet af så meget som muligt. Men der er mange tanker, det jeg tænker mest på for tiden er hvordan familien vil reagere og selvfølgelig håber vi at alt er som det skal være. Du skal til nf scanning i uge 12-13 mener jeg. Der vil babyen være at se meget tydeligt. Det glæder jeg mig meget til. Prøver at overtale manden til at jeg må komme til en trykhwdscanning om halv anden uge for at se hjertet
har i fortalt jeres familier det endnu?
Jeg har desværre også oplevet nogen træls ting med min læge, men denne gang var han sød og lavede lidt grin med at det var gået så stærk. Det er aldrig sjovt at have det træls med sin læge, det er den person der skal tage en seriøst. Der er jo en grund til at man komme derhen.
Så gælder det om at passe på kroppen, når du kommer igang igen. Jeg er selv bekymret for at overanstrenge kroppen for meget når jeg er på arbejde. Er på plejehjem og der er nogle tunge beboer, så jeg tænker rigtig meget over det.
Vi har forsøgt at blive gravid i 7 måneder og besluttede at vi bare ville nyde graviditeten og så håber vi at alt går vel. Derfor har vi valgt at fortælle familien det med det samme og de blev rigtig glade for nyheden
Kan godt forstå du tænker meget på familiens reaktion, man kan aldrig vide hvordan de tager graviditeten.
Det bliver spændende om han vil gå med til den ekstra scanning 
Dejligt at du havde en god oplevelse med lægen denne gang, det betyder helt sikkert meget for det forløb som man skal igennem. Vores læge har aldrig taget noget alvorligt og er bekymret for om jeg bare skal have de 2 streger, bestilt en ny tid og ud af døren igen, men nu får vi at se i morgen 
Anmeld