Nogen tvivl her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
12 svar
3 synes godt om
22. november 2014

msmukke

En test efter 1 minut 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

A. Nonymsen

msmukke skriver:

En test efter 1 minut 

Ingen tvivl... Tillykke 

Anmeld

22. november 2014

msmukke

I ser også to streger? Skal bare have det bekræftet af andre end mig selv

Anmeld

22. november 2014

msmukke

A. Nonymsen skriver:

Ingen tvivl... Tillykke 

Tak, det er første gang vi prøver efter spiral. Med den første tog det næsten et år for os. Er helt i chok - selvfølgelig på den gode måde 

Anmeld

22. november 2014

got2b

Overhoved ingen tvivl! Jeg brugte de samme teste som dine på billederne. Min første kom efter halv anden time, min 2 test, kom stregen efter en time, og så efter fem minutter og den sidste kom efter få sekunder. Så stort tillykke! Du skal være moar ��

Anmeld

22. november 2014

msmukke

Tak har kun taget en enkelt, men den kan vel ikke være falsk positiv? 

Er slet ikke til at forstå, at det virkelig er sket så hurtigt. 

Hvad jeg kan regne ud har jeg termin ca den dato min første blev født. 

Anmeld

22. november 2014

got2b

msmukke skriver:

Tak har kun taget en enkelt, men den kan vel ikke være falsk positiv? 

Er slet ikke til at forstå, at det virkelig er sket så hurtigt. 

Hvad jeg kan regne ud har jeg termin ca den dato min første blev født. 

Jeg vil sige nej. Har aldrig oplevet at de teste er falsk positive, og da du skriver den kom indenfor et minut og man skal aflæse den inden fem minutter, så nej ��

Anmeld

22. november 2014

Spirrevip

Stort tillykke 

Anmeld

22. november 2014

msmukke

got2b skriver:

Jeg vil sige nej. Har aldrig oplevet at de teste er falsk positive, og da du skriver den kom indenfor et minut og man skal aflæse den inden fem minutter, så nej ��

Det må være rigtig nok 

sidst jeg blev gravid fik jeg en kraftig blærerbetændelse, det var sådan jeg fandt ud af det.

for 14 dage siden havde jeg det også, men tænkte bestemt ikke at jeg var gravid, men jubii det er jeg 

Vi skal ud og spise og til julefrokost med et hold venner - bliver ikke nemt at skjule når jeg ikke skal drikke. 

Anmeld

22. november 2014

got2b

msmukke skriver:

Det må være rigtig nok 

sidst jeg blev gravid fik jeg en kraftig blærerbetændelse, det var sådan jeg fandt ud af det.

for 14 dage siden havde jeg det også, men tænkte bestemt ikke at jeg var gravid, men jubii det er jeg 

Vi skal ud og spise og til julefrokost med et hold venner - bliver ikke nemt at skjule når jeg ikke skal drikke. 

Det faktisk meget sjovt, for DS jeg blev gravid, benærkede min kæreste jeg opførte mig underdigt, så han vidste det før jeg selv gjorde ��. 

- Bsre sig du måske ik lige har det særligt godt, eller at du ik har lyst til, eller får noget for blærebetændelse som gør du ik må drikke (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.