Fjernet mandler men forkølelsessår ved læberne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2014

Pinkrose

Hej sagen er at min datter fornyligt fik sit første udbrud af forkølelsessår og på trods af zovir oral i en uge er det ikke væk endnu :/ men hun skal have fjernet mandlerne onsdag ? Tror i godt hun må det selvom hun har forkølelsessår ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Spirrevip

Pinkrose skriver:

Hej sagen er at min datter fornyligt fik sit første udbrud af forkølelsessår og på trods af zovir oral i en uge er det ikke væk endnu :/ men hun skal have fjernet mandlerne onsdag ? Tror i godt hun må det selvom hun har forkølelsessår ? 

Jeg mener at de fleste ikke vil gøre det når der er forkølelsessår.... men det er også et par år siden, at jeg har kendt nogen som har fået fjernet dem. 

Anmeld

22. november 2014

Pinkrose

Spirrevip skriver:

Jeg mener at de fleste ikke vil gøre det når der er forkølelsessår.... men det er også et par år siden, at jeg har kendt nogen som har fået fjernet dem. 

Okay :/ er jo ikke så godt. Det er sådan en akut tid hun har fået til at få dem fjernet :/ 

Anmeld

22. november 2014

Spirrevip

Pinkrose skriver:

Okay :/ er jo ikke så godt. Det er sådan en akut tid hun har fået til at få dem fjernet :/ 

Jeg ville ringe ind til den klinik som hun skal opereres på, og så høre dem om det. Min tidligere bonus søster måtte i hvertfald ikke, men det kan godt være at det er individuelt 

Anmeld

22. november 2014

Pinkrose

Spirrevip skriver:

Jeg ville ringe ind til den klinik som hun skal opereres på, og så høre dem om det. Min tidligere bonus søster måtte i hvertfald ikke, men det kan godt være at det er individuelt 

Okay tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.