Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Første bp var rigtig flot.. Samme var bp nr to, så begyndte endelig at slappe af og tro på det Men 4+6 begyndte jeg at bløde.. 3. gang var heller ikke lykkens gang. Nu afventer vi at klinikken ringer med en videre plan, da jeg har spurgt efter og blive udredt..
Hold nu op hvor synes jeg det hele er hårdt, og sk*de uretfærdigt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Første bp var rigtig flot.. Samme var bp nr to, så begyndte endelig at slappe af og tro på det Men 4+6 begyndte jeg at bløde.. 3. gang var heller ikke lykkens gang. Nu afventer vi at klinikken ringer med en videre plan, da jeg har spurgt efter og blive udredt.. Hold nu op hvor synes jeg det hele er hårdt, og sk*de uretfærdigt..
esioul skriver:
Hvor er det uretfærdigt!
Håber snart, at lykken kommer til jer
BabyFreia skriver: Hvor er det uretfærdigt! Håber snart, at lykken kommer til jer
Tak
Det er også sk*** uretfærdigt! Håber i får lavet en en god plan med klinikken.
Christine skriver: Det er også sk*** uretfærdigt! Håber i får lavet en en god plan med klinikken.
Min dybeste medfølelse. Vi har lige gennemgået 3 ICIS forsøg uden held, så har en ide om hvordan du har det.
Kram herfra
Hvor er det synd for jer
Malene76 skriver: Min dybeste medfølelse. Vi har lige gennemgået 3 ICIS forsøg uden held, så har en ide om hvordan du har det. Kram herfra
Det så hårdt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128