Desperat !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.772 visninger
6 svar
2 synes godt om
22. november 2014

Spirrevip

Hej piger. 

Jeg HÅBER at bare én af jer kan hjælpe mig. I 96, 97 eller 98, fik jeg bamse som blev mit kæreste eje. Jeg havde den med over alt, det var virkelig min bedste ven. Og det var den indtil 2011, hvor den blev taget fra mig af min "far". (Jeg blev flyttet til en plejefamilie, da han var psykopatisk)

Bamsen var på en måde "slasket". Selve kroppen var fast, men armene var lidt slatne og hånden (som i øvrigt bare var "oval") vat fyldt med noget. Ris vil jeg tro. Det samme med benene. Ben slatne, fødder ris. Hovedet var lidt plysset, og den havde lidt lange ører der også var plyssede. Derudover havde den en natdragt på, hvor der stod ABC og 123, så vidt jeg husker. Ellers er det bare ABC ELLER 123. Den var ikke i vildt mange farver. Meget neutral, i grå, hvide og brune farver. Mindes noget grønt nede ved bogstaverne.

Er der nogen der kender navnet eller mærket af denne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Spirrevip

Også mindes jeg at der også var ris i numsen på den... er ikke sikker..

Anmeld

22. november 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej. 

Jeg ved godt hvad det er for en. Har selv haft sådan en. men kan desværre ikke navnet på den. Den har ris i numsen og en sutteklud i den ene hånd. 

Har prøvet at kigge lidt på google men unden held. :/

Håber du finder den.

Anmeld

22. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Spirrevip skriver:

Hej piger. 

Jeg HÅBER at bare én af jer kan hjælpe mig. I 96, 97 eller 98, fik jeg bamse som blev mit kæreste eje. Jeg havde den med over alt, det var virkelig min bedste ven. Og det var den indtil 2011, hvor den blev taget fra mig af min "far". (Jeg blev flyttet til en plejefamilie, da han var psykopatisk)

Bamsen var på en måde "slasket". Selve kroppen var fast, men armene var lidt slatne og hånden (som i øvrigt bare var "oval") vat fyldt med noget. Ris vil jeg tro. Det samme med benene. Ben slatne, fødder ris. Hovedet var lidt plysset, og den havde lidt lange ører der også var plyssede. Derudover havde den en natdragt på, hvor der stod ABC og 123, så vidt jeg husker. Ellers er det bare ABC ELLER 123. Den var ikke i vildt mange farver. Meget neutral, i grå, hvide og brune farver. Mindes noget grønt nede ved bogstaverne.

Er der nogen der kender navnet eller mærket af denne?

Jeg ved lige præcis hvad det du mener! - Fik selv en da jeg var lille (og har den endnu). Desværre aner jeg ikke hvad de hedder 

Anmeld

22. november 2014

SandraXOXO

Sådan en havde jeg også. Ih de var søde. Med en lille gul sutteklud i den ene hånd. Har desværre ikke noget bud på hvad de hed. 

Anmeld

22. november 2014

Mmbf

Jeg er slet ikke er sekund i tvivl om, at det er en Little Snoozems! Jeg fik selv en dengang (har den stadig) og den ku købes som bjørn, hund, kanin og vist også kat ☺️ 

De kan findes på nettet, men produceres vist ikke mere 

Anmeld

22. november 2014

Spirrevip

Mmbf skriver:

Jeg er slet ikke er sekund i tvivl om, at det er en Little Snoozems! Jeg fik selv en dengang (har den stadig) og den ku købes som bjørn, hund, kanin og vist også kat ☺️ 

De kan findes på nettet, men produceres vist ikke mere 

Åh mange gange tak 

det er den lille fætter til venstre 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.