Forvirret ang cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2014

Skovgaards

Hej alle jer.

jeg er en smugle forvirret.

under sidste cyklus, havde jeg små tegn på at være gravid, men da jeg et par dage over tid og negative test fik "mens" tænkte jeg ikke vider over det. 

Men efter jeg har læst på div. sider er jeg blevet forvirret, for den cyklus var ikke som mine andre, jeg fik en pletblødning efter ægløsning, havde rumlen i maven, ømmebryster. Men nu hvor jeg har tænkt over det var mens ikke som den plejer, ikke lige så kraftig, ikke lige så lang, heller ikke lige så "klumpet" (beklager den sidste detalje)

Men så nu midt i denne cyklus, føler jeg mig oppustet, skal tisse oftere, udflåd er ikke som det plejer, er/bliver hurtigere træt..

så nu er mit spørgsmål, er der nogen som har været i samme situation hvor i har været gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

got2b

Skovgaards skriver:

Hej alle jer.

jeg er en smugle forvirret.

under sidste cyklus, havde jeg små tegn på at være gravid, men da jeg et par dage over tid og negative test fik "mens" tænkte jeg ikke vider over det. 

Men efter jeg har læst på div. sider er jeg blevet forvirret, for den cyklus var ikke som mine andre, jeg fik en pletblødning efter ægløsning, havde rumlen i maven, ømmebryster. Men nu hvor jeg har tænkt over det var mens ikke som den plejer, ikke lige så kraftig, ikke lige så lang, heller ikke lige så "klumpet" (beklager den sidste detalje)

Men så nu midt i denne cyklus, føler jeg mig oppustet, skal tisse oftere, udflåd er ikke som det plejer, er/bliver hurtigere træt..

så nu er mit spørgsmål, er der nogen som har været i samme situation hvor i har været gravide?

Jeg har været der, dog uden at være gravid. Fik min mens en uge over tid, negative test. Dagen efter jeg testede kom min mens, efter D 1, pletblødte jeg faktisk næsten to måneder i alle månedens dage. Og efter det var jeg gravid. Jeg undrede mig os meget over det. 

Anmeld

22. november 2014

Mulle0802

Jeg ville teste 

Anmeld

22. november 2014

Skovgaards

Mulle0802 skriver:

Jeg ville teste 

Har du været i lignende situation hvor den har været god nok?

Er desværre gået hen og blevet forkølet, og når jeg så nyser, kommer der en form for jag i underlivet, hvilket jeg ikke syntes jeg har oplevet før..

hmm må nok bare få købt den test.. 

Anmeld

22. november 2014

Mulle0802

Skovgaards skriver:

Har du været i lignende situation hvor den har været god nok?

Er desværre gået hen og blevet forkølet, og når jeg så nyser, kommer der en form for jag i underlivet, hvilket jeg ikke syntes jeg har oplevet før..

hmm må nok bare få købt den test.. 

Nej har jeg desværre ikke, men jeg ville ikke kunne lade være med at teste. Synes jeg læste om en den anden dag som fik jag hver gang hun hostede og der var flere der skrev det godt kunne tyde på graviditet. Håber den er der for dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.