Har du fastnets telefon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2014

Clisolka

Nej, det har vi ikke - det er mange år siden jeg havde sådan en 

En unødvendig udgift, når jeg aldrig var hjemme + altid havde mobilen på mig  I dag har vi også altid mobilerne i nærheden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2014

Carina:-)

Ja det har vi - af den simple årsag at hvis der skulle ske en af os noget så har de børn der ikke har en mobil tlf ( her får man først mobil omkring de 11-12 år) mulighed for at ringe efter hjælp.

Hvis jeg f.eks ikke kommer hjem fra arb og de kommer hjem fra skole til et tomt hus- 

Risikoen er uendelig lille,men det sker jo at man er "naboen" og voreers er en ip tlf der er med i prisen på alt det andet vi har- men ville stadig have den selv omn den evt kostede ekstra.

Lidt lige som en uæykkesforsikring,man regner ikke med at få brug for den ,men den er rar at have hvis ulykken sker. 

Anmeld

22. november 2014

Stjerneskud84

Ja det har vi.. 

Vi bruger den meget til når der skal ringes til lægen, kommunen og til end masse fagpersoner i forbindelse med vores børn.. 

Den er rar at have, for hvis nu signalerne en dag på mobil telefonerne er helt hen i vejret, så er det rart at have fastnetten... 

Anmeld

22. november 2014

Muffinmus

Jeps, vi bor  i et hul og hader når samtalen falder ud på mobil, eller hvis folk ringer og kun får tlf svaren. Så, ja, har boet her i 11 år nu og haft fastnet hele tiden, dog skiftet til ip fastnet nu. Bruger den mellem 3-5 timer om ugen. Synes SMS er røv upersonligt og faktisk lidt en tarvelig udvikling og man kommer ikke hinanden ved i en SMS. Så ringer ofte folk op og snakker med dem:-)

Anmeld

22. november 2014

modesty

StineW79 skriver:

Ja som overskriften sig, har du en fastnets telefon?

Hvis ja, hvorfor og hvor meget bruger i den?

Hvis nej, hvorfor ik? Vh stine

Nej, det er der absolut ingen grund til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.