YES nu skete det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
21 synes godt om
21. november 2014

Familie

Hej! Jeg har lige brug for at komme ud med mine følelser, da vi ikke vil dele vores nye situation men venner og familie endnu.

Jeg er super glad da vi netop i dag fundet ud af at vi venter vores første barn

Vi startede i april måned og var begyndt at blive lidt nervøse for om vi overhovedet kunne få børn på naturens vej. På trods af at 7 måneder ikke er en urimelig ventetid i PB, så havde vi vores tvivl, nu hvor vi ikke har forsøgt at få børn før.

Kan slet ikke få armene ned og glæder mig til vi kommer længere ind i graviditeten.

Kram herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

*Mor Til Albert*

Familie skriver:

Hej! Jeg har lige brug for at komme ud med mine følelser, da vi ikke vil dele vores nye situation men venner og familie endnu.

Vi startede i april måned og var begyndt at blive lidt nervøse for om vi overhovedet kunne få børn på naturens vej. På trods af at 7 måneder ikke er en urimelig ventetid i PB, så havde vi vores tvivl, nu hvor vi ikke har forsøgt at få børn før.

Kan slet ikke få armene ned og glæder mig til vi kommer længere ind i graviditeten.

Kram herfra 

Stort tillykke! - I går en fantastisk tid i møde... 

Anmeld

21. november 2014

Dianabk

Stort tillykke 

Anmeld

21. november 2014

Spirrevip

Stort tillykke 

Anmeld

21. november 2014

Familie

*Heidi* skriver:

Stort tillykke! - I går en fantastisk tid i møde... 

Tak Ja det er vi også helt overbevist om, det bliver så spændende

Anmeld

21. november 2014

Stjerneskud84

Kæmpe stort tillykke 

Anmeld

21. november 2014

M (:

Familie skriver:

Kram herfra 

Stort tillykke med den lille spire i maven - nyd det! Tiden føles uendelig lang mens man står i det, men set i bakspejlet går tiden uendeligt hurtigt. 

Knus en mor, der venter 2. barn, men stadig synes det var "for få måneder siden", at jeg testede positiv første gang. 

Anmeld

21. november 2014

ErDetSnartNU

Familie skriver:

Kram herfra 

Stort tillykke! 

Anmeld

21. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Tillykke 

Anmeld

22. november 2014

Familie

Tak for alle jeres lykønskninger, det varmer godt at læse dem 

Det er slet ikke til at forstå at det endelig lykkedes!

Jeg har lige et spørgsmål angående hvor langt man vil sige jeg er henne. Når jeg tager en test på nettet, så siger den at jeg er 4+2 i dag, men hvis jeg selv tæller så er jeg et par dage længere henne.

Har brugt denne hjemmeside:  http://voresborn.dk/gravid/beregn-termin

Sidste mens første dag: 21/10-14

Cyklusdage: 30 dage

Fra Æl til mens: 14 dage

Hvordan hænger det lige sammen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.