Lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. november 2014

namaha

Tog til lægen i onsdags for at få bekræftet min graviditet, deres test var svag positiv, men begge læger blev enige om at den VAR positiv, men de ville gerne have jeg kom igen i dag for at få lavet en ny test.

Fik også den dag lavet tid til at få lavet vandre journal og undersøgelse 

Den var også svag positiv, men som sagt var den jo positiv og dermed kan jeg jo kun være gravid.

Fik taget blodprøve for at se hvordan mit hcg tal ligger

Jeg skulle gerne være 4+4 i dag og har selv over den seneste uge taget over 20 hjemme teste som alle har vist svag positive 

Har ikke blødt, og har kun i ny og næ ondt i underlivet men det kommer måske en gang på 2-3 dage, er blevet meget følsom på min bryster, men ikke særlig meget.

Jeg får først svar på blodprøven på mandag så det bliver en lang weekend

Syntes i jeg skal bekymre mig eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

esioul

namaha skriver:

Tog til lægen i onsdags for at få bekræftet min graviditet, deres test var svag positiv, men begge læger blev enige om at den VAR positiv, men de ville gerne have jeg kom igen i dag for at få lavet en ny test.

Den var også svag positiv, men som sagt var den jo positiv og dermed kan jeg jo kun være gravid.

Jeg skulle gerne være 4+4 i dag og har selv over den seneste uge taget over 20 hjemme teste som alle har vist svag positive 

Har ikke blødt, og har kun i ny og næ ondt i underlivet men det kommer måske en gang på 2-3 dage, er blevet meget følsom på min bryster, men ikke særlig meget.

Synes den er lidt svær. 

Nogle siger jo deres test ikke bliver tydeligere og tydeligere, men min personlige erfaring er ikke god hvis stregen ikke udvikler sig.

Håber det bedste 

Anmeld

21. november 2014

May86

Jeg fristes til at sige nej, du skal ikke bekymre dig. Stop test-monsteriet og slap af og nyd weekenden. Lav noget sjovt, hyg med manden eller en veninde 

Anmeld

21. november 2014

Rockertand

namaha skriver:

Fik også den dag lavet tid til at få lavet vandre journal og undersøgelse 

Enig, det kan gå begge veje.

Jeg har ligesom esiuol kun dårlige erfaringer med manglende udvikling i stregen, der meget gerne skulle gå fra utydelig til klart positiv på 2-3 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.