indbildning eller er jeg heldig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2014

KThomsen

Kan det psykiske gå ind og gøre sådan at man har tydlige blodåre på brysterne og vorte ? Det ligner nemlig jeg har blå mærker har oplevet kvalme, brystspændinger, svimmelhed, og i går og forgårs havde jeg to bitte bitte små pletblødninger. Der var kun to små dråber blod. Kan det hele være indbildning eller kan jeg være heldig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Stjerneskud84

Psyken kan sagtens gå inde og spille et puds... 

Har du testet? Går udfra du er gået over tid? 

Anmeld

21. november 2014

KThomsen

Stjerneskud84 skriver:

Psyken kan sagtens gå inde og spille et puds... 

Har du testet? Går udfra du er gået over tid? 

Nej det har jeg ikke, min mens skal først ikke komme på mandag d. 24 men syntes bare det er vildt hvis den kan gå ind og gøre sådan at man pletbløder og får tydlige blodåre på brysterne

Anmeld

21. november 2014

Stjerneskud84

KThomsen skriver:

Nej det har jeg ikke, min mens skal først ikke komme på mandag d. 24 men syntes bare det er vildt hvis den kan gå ind og gøre sådan at man pletbløder og får tydlige blodåre på brysterne

Jeg har ikke selv oplevet det du skriver, jeg tænker, se tiden an og så krydse fingre for at du er heldig... 

Anmeld

21. november 2014

KThomsen

Stjerneskud84 skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det du skriver, jeg tænker, se tiden an og så krydse fingre for at du er heldig... 

Ja der er ikke ret megt andet for. Syntes det er så svært ikke at tænke og håbe på at man har været heldig syntes det er sværdet ikke at teste før mandag

Anmeld

21. november 2014

got2b

Jeg bildte mig selv ind i to måneder jeg var gravid " tog os tre måneder " på grund af det, blev min mens udeblev. Så det kan det godt. Jeg havde kvalme, spiste for to " havde os dårlig mave efter hvert måltid " hurmørsvninger og ømme bryster. Så vil nok sige ja.

Anmeld

21. november 2014

modesty

KThomsen skriver:

Kan det psykiske gå ind og gøre sådan at man har tydlige blodåre på brysterne og vorte ? Det ligner nemlig jeg har blå mærker har oplevet kvalme, brystspændinger, svimmelhed, og i går og forgårs havde jeg to bitte bitte små pletblødninger. Der var kun to små dråber blod. Kan det hele være indbildning eller kan jeg være heldig?

Det hele kan være indbildning og du kan være heldig.

Anmeld

21. november 2014

missyM

Jeg havde pletblødninger Søndag, og stod med en positiv test onsdag .. 

så muligheden er der  

Anmeld

21. november 2014

KThomsen

got2b skriver:

Jeg bildte mig selv ind i to måneder jeg var gravid " tog os tre måneder " på grund af det, blev min mens udeblev. Så det kan det godt. Jeg havde kvalme, spiste for to " havde os dårlig mave efter hvert måltid " hurmørsvninger og ømme bryster. Så vil nok sige ja.

Kan godt forstille mig alt det man ikke kan se kan komme ved indbildning men sådannoget med pletvlødning og tydlige blodåre syntes jeg ville være mærkeligt hvis det var noget der kom ved indbildning

Anmeld

21. november 2014

KThomsen

missyM skriver:

Jeg havde pletblødninger Søndag, og stod med en positiv test onsdag .. 

så muligheden er der  

håber jeg er lige så heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.