7 uger henne, pletblødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

255 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. november 2014

lulle23

Hej... 

Puha... Er 7 uger henne i dag og var til scanning i tirsdags, da jeg har blødt i et stykke tid. Vi så hjerteblink og fik af vide at alt så fint ud, Men man kan jo alligevel ikke lade være med at gå og være lidt nervøs. Jeg bløder "Meget" altså mere end bare en pletblødning, så stopper det og er pletblødning i et par dage og så kommer der lige pludselig "Meget" igen.. Jeg har ingen smerter.. 

Jeg vil egentlig bare høre om der er andre der har haft det på samme måde i starten af deres graviditet?? :-)

Store knus her fra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

M (:

lulle23 skriver:

Hej... 

Puha... Er 7 uger henne i dag og var til scanning i tirsdags, da jeg har blødt i et stykke tid. Vi så hjerteblink og fik af vide at alt så fint ud, Men man kan jo alligevel ikke lade være med at gå og være lidt nervøs. Jeg bløder "Meget" altså mere end bare en pletblødning, så stopper det og er pletblødning i et par dage og så kommer der lige pludselig "Meget" igen.. Jeg har ingen smerter.. 

Jeg vil egentlig bare høre om der er andre der har haft det på samme måde i starten af deres graviditet?? :-)

Store knus her fra. 

Jeg har ikke blødt meget, men har pletblødt i begge mine graviditeter. I min første graviditet blødte jeg 11+ og her i min anden graviditet blødte jeg 6+. 

Indtil videre er baby blevet i hulen begge gange (er 14+6 i denne graviditet). 

Krydser fingre for, at du bare er en af dem, hvis krop lige skal opdage at den er gravid (: 

Anmeld

21. november 2014

lulle23

M (: skriver:

Jeg har ikke blødt meget, men har pletblødt i begge mine graviditeter. I min første graviditet blødte jeg 11+ og her i min anden graviditet blødte jeg 6+. 

Indtil videre er baby blevet i hulen begge gange (er 14+6 i denne graviditet). 

Krydser fingre for, at du bare er en af dem, hvis krop lige skal opdage at den er gravid (: 

Rart at vide det ikke kun er mig.. 
 godt at høre at begge er blevet i hulen...

Dette er min tredje graviditet.. Men har ikke før oplevet at bløde så tidligt. Dog har jeg pletblødt lidt senere i mine graviditeter...

Ja.. Håber i hvert fald bare at babyen bliver der inde... 

Anmeld

21. november 2014

M (:

lulle23 skriver:

Rart at vide det ikke kun er mig.. 
 godt at høre at begge er blevet i hulen...

Dette er min tredje graviditet.. Men har ikke før oplevet at bløde så tidligt. Dog har jeg pletblødt lidt senere i mine graviditeter...

Ja.. Håber i hvert fald bare at babyen bliver der inde... 

Håber for dig, at det "bare" er sarte slimhinder (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.