Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa.
Måske lyder jeg dum, men hvad koster det at komme til jordemor? Er helt lost. Troede faktisk at det var noget der kom med gratis, men det er det ikke. Er dum
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hejsa. Måske lyder jeg dum, men hvad koster det at komme til jordemor? Er helt lost. Troede faktisk at det var noget der kom med gratis, men det er det ikke. Er dum
Det er gratis.
Rockertand skriver: Det er gratis.
Er det? Jeg sad bare og læste om det på forskellige sider, hvor der på den ene stod at man kunne søge om tilskud til det igennem Danmark
Det er gratis. Du skal kun betale hvis du vælger en privat jordmoder og de har priser på deres hjemmeside tænker jeg
Som de andre siger, er det kun hvis du vælger en privat jordemoder
Åh okay på den måde. Danmark er ellers smarte for jeg blev næsten luret ind til at tilmelde mig.
Anonym skriver: Åh okay på den måde. Danmark er ellers smarte for jeg blev næsten luret ind til at tilmelde mig.
Nej de er ikke "smarte" det står på deres side de giver tilskud til privat jordmoder
En helt anden ting, så er det faktisk en god ide at være medlem af danmark
Ganske gratis som de andre skriver ..
Du burde da også blive indkaldt til en samtale med din jordmor ligeså snart lægen har bekræftet at du er gravid?
Siss89 skriver: Ganske gratis som de andre skriver .. Du burde da også blive indkaldt til en samtale med din jordmor ligeså snart lægen har bekræftet at du er gravid?
Mange steder bliver man først indkaldt efter NF. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128