Pris??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
3 svar
2 synes godt om
20. november 2014

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har hørt at der er noget egenbetaling på IVF... hvor meget løber det op i pr. behandling?? og er det sprøjterne pengene går til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2014

Stabel

Anonym skriver:

Hej

Jeg har hørt at der er noget egenbetaling på IVF... hvor meget løber det op i pr. behandling?? og er det sprøjterne pengene går til??

Hvis du/I får hjælp i det offentlige er behandlingen gratis, men du skal selv betale en del af medicinen, men de søger et eller andet tilskud (Kan altså ikke lige huske hvad det hedder) til dig, der gælder i et år, så skulle den tilskudberettige medicin max løbe op i 3700 kr.

jeg tror jeg brugte knap 3000 kr på den ene behandling jeg har fået

Håber det var svar på dit spørgsmål 

Anmeld

21. november 2014

BabyMiracle <3

Stabel skriver:

Hvis du/I får hjælp i det offentlige er behandlingen gratis, men du skal selv betale en del af medicinen, men de søger et eller andet tilskud (Kan altså ikke lige huske hvad det hedder) til dig, der gælder i et år, så skulle den tilskudberettige medicin max løbe op i 3700 kr.

jeg tror jeg brugte knap 3000 kr på den ene behandling jeg har fået

Håber det var svar på dit spørgsmål 

Hedder det ikke kroniker tilskud, eller noget i den dur?

Anmeld

21. november 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Hej

Du får tre IVF forsøg gratis i det offentlige, hvor du kun betaler for medicinen. Men den klinik du bliver tilknyttet til, kan søge kroniker-tilskud, så dine udgifter max løber op i 36-3700,-.

Vælger du at benytte det private, ligger prisen på en behandling på omkring 20 til 25.000,- pr behandling + medicin. Eller du kan købe en pakke på tre forsøg til omkring 40-50.000,- + medicinen (her kan der dog også søges kroniker-tilskud).

I det private kan du vælge at starte direkte op med IVF. I det offentlige, vil de nok starte op med at inseminere dig en 3 gange først, inden de sender dig videre til IVF.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.