Et smertehelvede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. november 2014

got2b

Ja, jeg synes lige det trængte herhjemme, så da alle var ude af huset, ryddet jeg op, skiftet overs sengetøj, støvsuget og vasket gulv, det gjorde knap så ondt da jeg begyndte. Efter det gik jeg en tur med overs hund i ca 45 minutter. Og nu gør det så ondt at man ik drømmer om det! Har hovedpine, mit hoved dunker, ondt over hele maven, og fryser selvom her er næsten 25 grader varm. Er det normalt? Og så en ting, er jeg den eneste som har en Baby i maven som kun lavet kølebøtter, mærker spark ca en gang om ugen, men kølebøtter er hun glad for da. Det begynder at gøre ondt når hun er aktiv derinde :/. Er kun i uge 20+5. Håber ikke det er noget bække løsning eller noget i den dur. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er da ren og skær overbelastning.

Du må blive bedre til at lytte til din krop.

Nu bliver du "straffet", så kroppen ved du får slappet lidt af.

Tag en dags tid med ro og start så op igen. Men lyt efter hvad kroppen siger

Det med aktiviteten i maven ved jeg ikke så meget om. Spørg evt din jm næste gang. Min pige sparkede flere gange dagligt samt havde hikke 2-5 gange dagligt

Anmeld

20. november 2014

got2b

SDD skriver:

Det er da ren og skær overbelastning.

Du må blive bedre til at lytte til din krop.

Nu bliver du "straffet", så kroppen ved du får slappet lidt af.

Tag en dags tid med ro og start så op igen. Men lyt efter hvad kroppen siger

Det med aktiviteten i maven ved jeg ikke så meget om. Spørg evt din jm næste gang. Min pige sparkede flere gange dagligt samt havde hikke 2-5 gange dagligt

Det jeg så dårlig til, da jeg førhen næsten aldrig har haft smerter, så kommer der lidt smerter, åh pyt det går væk igen. Så klart jeg skal være bedre til at lytte til min krop, for av for den! 

- Lige en tur til Tyskland imorgen tidlig, os bare slappe af, og hygge med kæresten og hunden ��. 

Nej okay, hun sparkede og sparkede os helt vildt, men efter overs hund hoppede ind i min mave, har hun bare lavet kølebøtter, må snakke med min jordemoder. 

Tak for dit svar.

Anmeld

20. november 2014

BigHope13

Du har helt klart overbelastet din krop 

hellere lave for lidt end for meget, så finder du med tiden ud af hvad din krop kan klare 

angående bevægelser fra lillepigen så kan du være helt rolig, mener det er fra uge 26 man skal kunne mærke liv dagligt. 

Jeg selv mærkede liv første gang i uge 19 og der kunne gå det meste af en dag, eller op til flere dage uden jeg mærkede synderligt meget, men fra uge 24/25 kom der mere rytme over hans bevægelser og hvis man blev bekymret efter en stille dag kunne det ofte hjælpe at ligge sig i sengen eller på sofaen og puffe lidt til maven, hjalp dette ikke så drak jeg noget iskoldt og det fik gerne gang i ham

Anmeld

20. november 2014

got2b

BigHope13 skriver:

Du har helt klart overbelastet din krop 

hellere lave for lidt end for meget, så finder du med tiden ud af hvad din krop kan klare 

angående bevægelser fra lillepigen så kan du være helt rolig, mener det er fra uge 26 man skal kunne mærke liv dagligt. 

Jeg selv mærkede liv første gang i uge 19 og der kunne gå det meste af en dag, eller op til flere dage uden jeg mærkede synderligt meget, men fra uge 24/25 kom der mere rytme over hans bevægelser og hvis man blev bekymret efter en stille dag kunne det ofte hjælpe at ligge sig i sengen eller på sofaen og puffe lidt til maven, hjalp dette ikke så drak jeg noget iskoldt og det fik gerne gang i ham

Øv os! Ja, jeg tænker bare ik sådan over det, det vsr det samme i starten, da jeg " arbejdede " som tømre, jeg lyttede ikke og tog på arbejde, det blev så os meget værre. 

Jeg mærkede hende første gang i uge 17, dagligt, faktisk fra i Onsdags i sidste uge, har hun " bare " lavet kølebøtter, og de begynder at gøre så ondt. Jeg drikker koldt mælk hele tiden, og os har jeg en falske vand i fryseren, men der sker ingenting :/.

Anmeld

21. november 2014

BigHope13

got2b skriver:

Øv os! Ja, jeg tænker bare ik sådan over det, det vsr det samme i starten, da jeg " arbejdede " som tømre, jeg lyttede ikke og tog på arbejde, det blev så os meget værre. 

Jeg mærkede hende første gang i uge 17, dagligt, faktisk fra i Onsdags i sidste uge, har hun " bare " lavet kølebøtter, og de begynder at gøre så ondt. Jeg drikker koldt mælk hele tiden, og os har jeg en falske vand i fryseren, men der sker ingenting :/.

Det er helt normalt  der er stadig så meget plads i livmoderen så hun har nok af plads at svømme rundt i, og hvis hun så til tider ligger op mod ryggen i stedet, ja så mærker man bare ikke den store aktivitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.