Glad og frisk barnepige søger sød familie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. november 2014

nana0955

Hej! Måske det ikke er det rette sted at tilbyde hjælp, men nu prøver jeg

Mit navn er Nana og jeg bor i 2880 Bagsværd, i Gladsaxe. Jeg er 17 år gammel og fylder 18 år til sommer. Jeg har afsluttet folkeskolen, samt 10.klasse og jeg er netop stoppet på mit HF-studie efter 4 mdr. da jeg hellere ville have et sabbatår til at arbejde med nogle søde unger.

Jeg gik på den pædagogiske linje i 10.klasse, hvor vi lærte enormt meget om børn og deres behov samt fik vi mulighed for at få erfaring på egen hånd, da vi var i praktik i 3 valgfrie børnehaver af 3 uger. Jeg har også tidligere været køkkenpige i en børnehave og vuggestue hvor jeg primært ryddede op, og lavede mad til børnene. Udover det, har jeg også passet familie og venners børn privat, også har jeg også arbejdet som servicemedarbejder på Dyrehavsbakken i fiskedammen.

Jeg har altid interesseret mig meget for børn og jeg har masser af tid og overskud at tilbringe min tid sammen med dem, og lave forskellige sjove og spændende aktiviteter - jeg er for eksempel ret kreativt anlagt og holder enormt meget af at være det med børn også.
Jeg har også altid været et dyremenneske, så kæledyr vil heller ikke være på problem.

Da jeg har valgt at tage et sabbatår søger jeg et fuldtids eller et deltidsjob, det er selvfølgelig op til jer og hvad jeres familie har brug for - jeg er ihvertfald enormt fleksibel i forhold til arbejdstider.

Håber på at høre fra jer!

Jeg kan kontaktes her eller på kontaktoplysningerne nedenfor
E-mail: nanacederholm@hotmail.com
Tlf: 22 13 22 75

Med venlig hilsen Nana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.