Eksperthjælp: 11 måneder græder og sover dårligt om natten.. Virker drænene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. november 2014

Lisbeth Jess

Hej Lisbeth. Jeg har læst dine svar til andre og håber du kan hjælpe os. Vores problem er at min søn på 11 mdr simpelthen ikke kan sove om natten - og om dagen. Han sover på eget værelse og sover omkring kl 21-22. Han kan maksimum sove til 01-02 hvorefter han græder og ikke kan falde til ro i egen seng så det ender med han kommer ind til os. Hos os sover han heller ikke igennem. Han vrider sig drejer sig piler ved sine øre og er altså ikke i dyb søvn. Han kan maks sove til kl 06. Vi har fået checket hans øre og har nu fået lagt dræn men det har altså ikke hjulpet. Han vågner grædende om dagen og kan kun sove en time ad gangen hvor det ender med at jeg må tage ham op til mig selv og få ham til at falde i søvn igen. Jeg ved simpelthen ikke hvd jeg skal gøre, savner min søvn rigtig meget. Har simpelthen ikke noget overskud efter sådanne nætter.

Lisbeths svar

Hej !
Når jeg læser din beskrivelse af hans søvnmønster er jeg bekymret for om drænene virker.
De kan være stoppet eller faldet ud.
Jeg vil anbefale dig at få ham checket hos ørelægen.

Det virker som om han har ondt, og det er oftest nattesøvnen der bliver spoleret.
Indtil du får en tid, kan du hæve hans hovedgærde, det tager lidt af smerterne.

Håber I finder årsagen. skriv gerne igen.

Rigtig god bedring med ham.

Varme hilsner
Lisbeth Jess.

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.