Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg lavede en sammenkogning tirsdag som røg i køleskabet , så der var nem mad igår . Der er stadigvæk en stor rest tilbage, er det ok og varme det idag igen ? Det har selvfølgelig stået på køl, og direkte ind efter mad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, det ville jeg ikke have problemer med. Bare giv det et ordentligt opkog, og er der noget til overs efter i dag, ville jeg smide det ud
Anonym skriver: Jeg lavede en sammenkogning tirsdag som røg i køleskabet , så der var nem mad igår . Der er stadigvæk en stor rest tilbage, er det ok og varme det idag igen ? Det har selvfølgelig stået på køl, og direkte ind efter mad
Ja, det kan du godt du skal bare huske at varme den godt igennem, op over de 75 grader
Skouboe skriver: Ja, det ville jeg ikke have problemer med. Bare giv det et ordentligt opkog, og er der noget til overs efter i dag, ville jeg smide det ud
Tak for svar. Ville normalt have smidt det ud igår, men der var bare så meget tilbage. Så gemte det men blev i tvivl om det var ok.
mor88 skriver: Ja, det kan du godt du skal bare huske at varme den godt igennem, op over de 75 grader
Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128