Opvarmning af mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg lavede en sammenkogning tirsdag som røg i køleskabet , så der var nem mad igår . Der er stadigvæk en stor rest tilbage, er det ok og varme det idag igen ? Det har selvfølgelig stået på køl, og direkte ind efter mad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Skouboe

Ja, det ville jeg ikke have problemer med. Bare giv det et ordentligt opkog, og er der noget til overs efter i dag, ville jeg smide det ud

Anmeld

20. november 2014

mor88

Anonym skriver:

Jeg lavede en sammenkogning tirsdag som røg i køleskabet , så der var nem mad igår . Der er stadigvæk en stor rest tilbage, er det ok og varme det idag igen ? Det har selvfølgelig stået på køl, og direkte ind efter mad 

Ja, det kan du godt du skal bare huske at varme den godt igennem, op over de 75 grader

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Ja, det ville jeg ikke have problemer med. Bare giv det et ordentligt opkog, og er der noget til overs efter i dag, ville jeg smide det ud

Tak for svar. Ville normalt have smidt det ud igår, men der var bare så meget tilbage. Så gemte det men blev i tvivl om det var ok.

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Ja, det kan du godt du skal bare huske at varme den godt igennem, op over de 75 grader

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.