3 dages feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2009

Klumpe-dumpe

Hej søde piger,

Hmm ja jeg tror Malucca har haft det, mens vi har været oppe ved mine forældre (men jeg er ikke sikker)

Torsdag havde hun 39,7 i feber, som bare sådan lige kom ud af det blå og og den nåede at stige til 40,5 før den var væk lørdag.

Og samtid virkede det som om det gjorde ondt på hende når vi løftede hende.

Men jeg sys ikke jeg har set det røde udslæt/pletter. Men jeg ved heller ikke om de bare kan få en enkel rød plet ( som fx ved skoldkopper, hvor de bare kan få en enkel knop)

Fredag var lægevagte forbi som intet kunne finde på hende. og han nævte heller ikke 3 dags feber. Men jeg har så heller ikke så meget tiltro til disse

Men hun har også fået en lille bisse-tand, men tror ikke det er den, der har drillet så meget.

Har I haft 3 dages feber inden for døren og hvordan reagerede og så jeres skønne bebes ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Bondepigen

Jeg har ikke nogen erfaring på det område at dele ud af, men vil da bare sige det er dejligt hun er blevet frisk igen!!!

Anmeld

24. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jeg har ikke nogen erfaring på det område at dele ud af, men vil da bare sige det er dejligt hun er blevet frisk igen!!!

Du er så sød

Nu har jeg fundet en rød plet på brystet. Men det ligner et mygstik Nåh men det er jo heller ikke så vigtigt nu hvor er hun virker okay igen. Men puha har aldrig set hende så ked og sløj Og var så bange for kramper Er faktisk glad for vi var deroppe. eller ville jeg da ikke få sovet i de 3 dage

Anmeld

24. august 2009

Jules

Åh bette pus da....
Håber snart hun er ovre det....
Vi har heller ikke nogen erfaringer med det...

Vi savner jer

Anmeld

24. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Åh bette pus da....
Håber snart hun er ovre det....
Vi har heller ikke nogen erfaringer med det...

Vi savner jer

savner da også jer

har lige siddet og læst om det der 3 dages feber halløj. og det lyder til det godt kan være det.

Men det er ret smitsomt, indtil feberen bryder ud, fra 5 dage til 2 uger før (i hvert fald som jeg forstår det) så håber IKKE Malucca har smittet Viktor eller de andre børn

http://www.barneguiden.dk/default.asp?sctid=3458

Anmeld

24. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Du er så sød

Nu har jeg fundet en rød plet på brystet. Men det ligner et mygstik Nåh men det er jo heller ikke så vigtigt nu hvor er hun virker okay igen. Men puha har aldrig set hende så ked og sløj Og var så bange for kramper Er faktisk glad for vi var deroppe. eller ville jeg da ikke få sovet i de 3 dage

Ja, jeg har det osse bedst med at være sammen med min moooaaar, når der er noget med Emma. Hun har jo lidt erfaring med 8 børn...

Godt I var deroppe, så du kunne få hvilet lidt indimellem.

Anmeld

25. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

savner da også jer

har lige siddet og læst om det der 3 dages feber halløj. og det lyder til det godt kan være det.

Men det er ret smitsomt, indtil feberen bryder ud, fra 5 dage til 2 uger før (i hvert fald som jeg forstår det) så håber IKKE Malucca har smittet Viktor eller de andre børn

http://www.barneguiden.dk/default.asp?sctid=3458

Viktor har faktisk haft noget alla det du fortæller... Men jeg gik ud fra det var det virus eksem som Émil havde pågrund af knopperne... Hmmm... Nu når jeg tænker over det varede hans feber en 3-4 dage plus han fik tænder samtidig.... Men det var bare ikke rigtig noget der generede ham....

Så det er jo næsten ikke godt at vide om hvem der er har smittet hvem...

Men nu er de da ovre det

Anmeld

25. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Viktor har faktisk haft noget alla det du fortæller... Men jeg gik ud fra det var det virus eksem som Émil havde pågrund af knopperne... Hmmm... Nu når jeg tænker over det varede hans feber en 3-4 dage plus han fik tænder samtidig.... Men det var bare ikke rigtig noget der generede ham....

Så det er jo næsten ikke godt at vide om hvem der er har smittet hvem...

Men nu er de da ovre det

Hmm måske vi skal holde lidt ekstra øje med det pysseri mellem de 2

JA nu venter jeg bare hendes plager forsvinder så vi kan komme ud til Sulle og lillebror

Anmeld

25. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

Hmm måske vi skal holde lidt ekstra øje med det pysseri mellem de 2

JA nu venter jeg bare hendes plager forsvinder så vi kan komme ud til Sulle og lillebror

Hihi... Det er næsten synd

Kan godt forstå du glæder dig...smiler...Åhhh sådan en bette bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.