Vaske Fjallraven Mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.032 visninger
5 svar
3 synes godt om
20. november 2014

mor88

Hej

min datter har en fjallraven mini rygsæk, og da den bliver slæbt frem og tilbage fra børnehave mm., er den bare beskidt med beskidt på, og det kan altså ses når den er sart lyserød 

Så, er der nogen af jer der har erfaring med at vaske den? Det nytter nemlig ikke særlig meget at bruge en klud  Og der står at den ikke må komme i maskinen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Sprit25

mor88 skriver:

Hej

min datter har en fjallraven mini rygsæk, og da den bliver slæbt frem og tilbage fra børnehave mm., er den bare beskidt med beskidt på, og det kan altså ses når den er sart lyserød 

Så, er der nogen af jer der har erfaring med at vaske den? Det nytter nemlig ikke særlig meget at bruge en klud  Og der står at den ikke må komme i maskinen

Jeg vaskede min voksen og den lever jeg tænker 40 grader så kører det

Anmeld

20. november 2014

Bell'star

mor88 skriver:

Hej

Har ikke nogen erfaring med at vaske lige en fjällraven, men har stor erfaring i at vaske ting der "ikke tåler maskine" i vaskemaskinen. Jeg bruger bare det program der hedder 'håndvask' eller 'uldvask' - og det har altså fungeret for mig indtil nu. 

- har ikke ødelagt noget er ellers 'ikke kunne tåle maskine' ved det.. Endnu 

Anmeld

20. november 2014

2721

Jeg har vasket vores, men ikke tilfredstillende resultat

den kan stadig bruges, men den fik sådan lidt hvidlige skjolder og er blevet lidt mere stiv i det

Anmeld

20. november 2014

majba

mor88 skriver:

Hej

Min er ofte i vaskemaskinen, og ja den falmer lidt og er lidt stiv i starten men den bliver blød igen :-)

Anmeld

21. november 2014

Sujan

Hvis du får den ren vil jeg anbefale at imprægnere den bagefter... Det gør at den er nemmere at holde ren.. Så kan man ofte nøjes med at tørre den af med en klud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.