Sex med kæresten. Nu underlig fornemmelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.659 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. november 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg havde sex med kæresten i går. Er 30+1. Jeg kom og han kom i mig. Nu idag har jeg en mærkelig fornemmelse udenpå skeden og ved skamlæbene og alt det der er rundt omkring. Altså udenpå. Det føles tungt og lidt ligesom hvis man skal har sin mens. Især når jeg står op. Jeg mærkede fint baby igår da vi var færdige og også idag. 

Er der nogen der har prøvet noget ligende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænker at din livmoder under orgasme har lavet plukveer, da den jo trækker sig sammen under orgasmen. Og derfor følelses det "tungt" idag, da den jo var på arbejde igår

Anmeld

20. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mom skriver:

Jeg tænker at din livmoder under orgasme har lavet plukveer, da den jo trækker sig sammen under orgasmen. Og derfor følelses det "tungt" idag, da den jo var på arbejde igår

Ok. Har jeg bare ikke prøvet før. Og mærkede heller ikke plukveer igår men syntes også det er svært ar vide/mærke plukveer. Men det er ikke i livmoderen at det føles tungt men udenpå selve tissekonen. Det er sådan en mærkelig "træt" fornemmelse.... 

Anmeld

20. november 2014

Nystart

Kender godt det du beskriver...

her går der et par dage inden det føles normalt igen når vi har haft sex.....

Anmeld

20. november 2014

Sissel

Synes min har føles tung mere eller mindre hele graviditet.. Gjorde den også de andre gange, og der gik over igen da jeg havde født og det hele var helet..

Anmeld

20. november 2014

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Jeg havde sex med kæresten i går. Er 30+1. Jeg kom og han kom i mig. Nu idag har jeg en mærkelig fornemmelse udenpå skeden og ved skamlæbene og alt det der er rundt omkring. Altså udenpå. Det føles tungt og lidt ligesom hvis man skal har sin mens. Især når jeg står op. Jeg mærkede fint baby igår da vi var færdige og også idag. 

Er der nogen der har prøvet noget ligende??

Det lyder umiddelbart rimelig normalt. Nogle kvinder får store, opsvulmede skamlæber i slutningen af graviditeten, fordi alt jo presser nedad og gør blodtil(fra-)strømningen besværlig. Andre får åreknuder på skamlæberne. Så at der er lidt ekstra opsvulmet og ømt efter sex, hvor blodtilstrømningen jo øges til området, virker logisk nok.

Anmeld

20. november 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Det lyder umiddelbart rimelig normalt. Nogle kvinder får store, opsvulmede skamlæber i slutningen af graviditeten, fordi alt jo presser nedad og gør blodtil(fra-)strømningen besværlig. Andre får åreknuder på skamlæberne. Så at der er lidt ekstra opsvulmet og ømt efter sex, hvor blodtilstrømningen jo øges til området, virker logisk nok.

Det lyder godt. Men syntes bare at det føles lidt ligesom inden man skal have mens. Sådan havde jeg det ihvertfald altid lige inden mens. Men har også prøvet at mærke området dernede og det føles opsvulmet. Har desværre ikke en spejl så jeg lige kunne se hvordan det ser ud..

Anmeld

20. november 2014

MysteriousAngel

Jeg kan huske at i slutningen af min graviditet var mine skamlæber vokset så meget at de faktisk generede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.