Bekymringen vokser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. november 2014

Fra2-3..Håb

Det er endelig lykkedes os at lave en ny spire i maven Vi har vidst det i snart 2 uger, og jeg har faktisk formået at glæde mig rigtig meget. Jeg erfarede dengang vi mistede i febuar at det gør lige så ondt selvom man er realistisk omkring at der er en riciko for at det sker, så denne gang har jeg besluttet at jeg vil glæde mig lige meget hvad. Men så i nat begyndt bekymringerne at komme, frygten for at aboterer igen. Vi skal til tryghedsskanning om en uge, jeg ved ikke om det er fordi det nærmer sig eller fordi jeg nærmer mig det tidspunkt hvor vi midste sidst, men det er hårdt at det påvirker psyken så meget! Håber så inderligt at det denne gang bliver vores tur til en lille baby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Trekløver(:

Fra2-3..Håb skriver:

Det er endelig lykkedes os at lave en ny spire i maven Vi har vidst det i snart 2 uger, og jeg har faktisk formået at glæde mig rigtig meget. Jeg erfarede dengang vi mistede i febuar at det gør lige så ondt selvom man er realistisk omkring at der er en riciko for at det sker, så denne gang har jeg besluttet at jeg vil glæde mig lige meget hvad. Men så i nat begyndt bekymringerne at komme, frygten for at aboterer igen. Vi skal til tryghedsskanning om en uge, jeg ved ikke om det er fordi det nærmer sig eller fordi jeg nærmer mig det tidspunkt hvor vi midste sidst, men det er hårdt at det påvirker psyken så meget! Håber så inderligt at det denne gang bliver vores tur til en lille baby 

Anmeld

20. november 2014

got2b

Fra2-3..Håb skriver:

Jeg havde det på præcis samme måde. Jeg sov ik fordi jeg tænkte så meget over det. Kan så forstå når du har mistet engang før, så krydser fingre! 

Anmeld

20. november 2014

Lisette W

Jeg var så heldig at jeg blev gravid i første forsøg, og jeg var så bange for at miste det at jeg ikke ture glæde mig. Jeg blev ved med at tænkte at det var for godt til at være sandt, så heldig har man ikke lov at være, noget må være galt. Men min læge beordrede mig til at glæde mig over det, for ellers kunne jeg fremprovoker en sa. Jeg ved godt at det måske ikke passer, men ikke destro mindre begyndte jeg at glæde mig og ture tro på at jeg godt måtte være heldig. Jeg er stadig gravid, nu i 20. uge og jeg GLÆDER mig over det hver dag. 

Så pointen er at du godt må have lov at glæde dig, det kan bestem ikke skade

Jeg håber alt det bedste for dig! 

Anmeld

20. november 2014

Bb2015

Du må ikke bekymre dig for meget, det er ikke godt for dig eller den lille spire  (lettere sagt end gjort, I know!) 

Synes du skal gøre dit bedste for bare at passe på dig selv, nyde det hele og glæde dig. Selvom man går med bagtankerne om abort. Jeg har været heldig med at blive gravid første gang med en lille fyr som er blevet hængende, men kan tydeligt huske hvordan jeg ligefrem opsøgte skrækhistorier om SA og MA, og det er så dumt at gøre. For risikoen er jo meget lavere end man tror. 

Krydser fingre for at alt går som det skal  og pas på dig selv og glæd dig alt det du kan 

Anmeld

21. november 2014

Fra2-3..Håb

Tak for det støttende ord alle sammen

Anmeld

21. november 2014

May86

Jeg kan godt nikke genkendende til den angst/frygt. Mistede første gang, men blev gravid igen inden jeg nåede at have en mens. Og selvfølgelig kan man ikke lade være med at frygte.. Jeg er i uge 19 nu, og glæder mig  Jeg havde en terminsscanning, da jeg var 8+3 (fandt vi ud af den dag), fordi de ikke kunne beregne min cyklus. Det gav lidt ro 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.