Ser I det samme som jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
22 svar
5 synes godt om
20. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg tog denne test i morges. Og den ser sgu positiv ud for mig! Stregen kom efter ca. 5 min, og billedet er taget efter 10 og altså inden for tiden. Jeg synes faktisk, den er tydeligere i virkeligheden. 

Aargh, jeg ryster og hjertet hamrer! 

Jeg er 3+4 eller 3+5 og ved godt at der er risiko for en bio, men jeg har aldrig fået en positiv test før, så jeg vil bare gerne vide, om jeg overhovedet kan producere sådan én.

Hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg tog denne test i morges. Og den ser sgu positiv ud for mig! Stregen kom efter ca. 5 min, og billedet er taget efter 10 og altså inden for tiden. Jeg synes faktisk, den er tydeligere i virkeligheden. 

Aargh, jeg ryster og hjertet hamrer! 

Jeg er 3+4 eller 3+5 og ved godt at der er risiko for en bio, men jeg har aldrig fået en positiv test før, så jeg vil bare gerne vide, om jeg overhovedet kan producere sådan én.

Hvad siger I?

Positiv  Stort tillykke 

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Trekløver(: skriver:

Positiv  Stort tillykke 

Fååårk, hvor vildt! Og tusind tak 

Jeg har læst masser af denne slags tråde, men det  er bare noget helt andet, når det er en selv.

Anmeld

20. november 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Fååårk, hvor vildt! Og tusind tak 

Jeg har læst masser af denne slags tråde, men det  er bare noget helt andet, når det er en selv.

Ja det en sådan en vild følelse når det er en SELV. Testede selv i sin tid positivt 3+3, og den så ud som din test. 

Nyd det!

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Trekløver(: skriver:

Ja det en sådan en vild følelse når det er en SELV. Testede selv i sin tid positivt 3+3, og den så ud som din test. 

Nyd det!

Det er godt at høre! Og tak, vil også nyde det. Men jeg er godt nok lidt rundt på gulvet i dag. 

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har taget endnu en test her til eftermiddag, og i forhold til at det er eftermiddagsurin, er den da ganske fin, ikke?

Jeg har i øvrigt ingen symptomer, men 2+4-3+1 havde jeg en del brunt udflåd/pletblødning. Jeg var sikker på, at min mens var på vej tidligt, som den før har været. Men det gik så i sig selv igen.

Weee! vi er lidt rundtossede herhjemme 

Anmeld

20. november 2014

namaha

Tillykke den lille spire 

jeg er selv 4+4 i dag 

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Tillykke den lille spire 

jeg er selv 4+4 i dag 

Mange tak - og tillykke til dig også! 

Anmeld

22. november 2014

Anonym trådstarter

Dagens test er lidt stærkere end i går og i forgårs. Testen i går var vist lidt svagere end i forgårs, så jeg prøvede at stive os af til, at det var en bio.

Nu har jeg fornyet håb  Stregen kunne ses indenfor halvandet minut, og billedet er taget inden 10 minutter. 

Hvad synes I om den, i forhold til at jeg er 3+6 eller 4+0? Er den for svag?

Ingen symptomer, udover at jeg vist er mere sulten end normal, men det kan sagtens være overfortolkning eller tilfældigheder.

Anmeld

22. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Dagens test er lidt stærkere end i går og i forgårs. Testen i går var vist lidt svagere end i forgårs, så jeg prøvede at stive os af til, at det var en bio.

Nu har jeg fornyet håb  Stregen kunne ses indenfor halvandet minut, og billedet er taget inden 10 minutter. 

Hvad synes I om den, i forhold til at jeg er 3+6 eller 4+0? Er den for svag?

Ingen symptomer, udover at jeg vist er mere sulten end normal, men det kan sagtens være overfortolkning eller tilfældigheder.

Den er god nok - stort tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.