Kan ikke forstå det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2014

Leneur

Min datter har de sidste 14 dage haft en træls hoste især om natten. Er en anelse forkølelse men har det egentligt ok. Hun har et par dage med feber, så et par dage uden og så et par dage med igen, så det skifter noget. Hun blev tjekket ved lægen i mandags og hendes lunger er fine. Hun var dog rød i halsen men ikke noget hun skulle have penicillin for. Hun spiser varieret, får vitaminpiller og bliver klædt varmt på men alligevel skal hun have det sådan og er ved at gå ud af mit gode skind, for synes det er synd for hende og synes det er lang tid nu. Ved godt vejret har noget at sige men alligevel.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

hesøth

Det havde min datter også meget da hun var mindre....og der var ikke andet at gøre ved det end at forsøge med hostesaft - og ellers "smøre" halsen med masser af cacaomælk. Vi var ved lægen 100 gange med samme besked - det er bare en virus....det går over.

Ja tak, det gjorde det da, men det tog lang tid - og trak tænder ud, når man mistede så meget nattesøvn.

Hold ud!

Anmeld

20. november 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvis det bliver ved ville jeg nok få taget et infektionstal. God bedring

Anmeld

20. november 2014

Soffy27

Nu ved jeg ikke hvor gammel din datter er, men min knægt på 4 år hostede også lungerne ud om natten og til dels i løbet af dagen - var et smut til lægen for var overbevist om han havde lungebetændelse, men i stedet fik han konstateret sæsonbetinget astmatisk bronkitis og skal derfor have en noget medicin i maske 2 gange i døgnet og har nu fået det i 2 dage, og hosten er næsten væk.. Han vågner ikke længere om natten og hoster, men hoster stadig lige når han bliver lagt.. Siger ikke at det er det, men det var måske en mulighed at snakke med lægen om det.. God bedring med hende i hvert fald 

Anmeld

20. november 2014

Skouboe

Prøv at lokke honning i hende inden sengetid - det virker hostelindrende og har hjulpet rigtigt meget på begge vores unger. 

Anmeld

20. november 2014

SKR

Når vores dreng hoster får han også honning. En teske lige før han skal i seng. Det hjælper ham til at kunne falde i søvn uden alt for meget hoste. Hvis han hoster meget om morgenen får han en teske igen

Anmeld

20. november 2014

M &.I

Min søn var også meget syg han hostede og var lidt forkølet, jeg gav ham Panodil om aften , og så fik han kameler ( stave) the. ( Te ske honingen og smør hjælper også )

Lidt hoste saft før han sover . Det gik hurtigt væk og nu er han rask  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.