Skal/skal ikke teste ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
7 svar
3 synes godt om
19. november 2014

miniRTLL

Hej piger,

jeg vil jo super gerne være gravid, men fordi vi de sidste 2 måneder har været midt i flytning, for mange fødselsdage og alt for meget turbulens i forhold til alt har PB været sat lidt på stand-by, det vil sige at vi ikke har tænkt på det overhovedet. 

Og jeg har altid været lidt af en idiot til at huske datoer så har haft en af de der apps til at holde styr på min mens og nu har jeg så skiftet telefon så nu er det hele væk og jeg aner ikke hvornår min egentlige forventede mens dato er. 

Jeg ved bare at i de sidste 18 måneder har der kun været én gang hvor jeg ikke har haft min mens den 20. Jeg har heller ikke i de 18 måneder fået min mens den 20. Men derimod i dagene op til.

Jeg er ALTID og jeg mener virkelig altid sur i dagene op til, min kæreste og jeg skændes 24/7 i de dage, og er der en lille ting der ikke passer ind i mit hovede bliver jeg meget sur og ked af det og lader det gå udover ham.

Og lige for tiden går alt i mod mig, jeg er blevet syg, smidt ud fra min uddannelse og vores flytning er blevet udskudt en måned så vi nu skal bo hjemme ved mine svigerforældre - alle 3 ting er ting jeg normalt i dagene optil min mens ville flippe fuldstændig ud over, og alt hvad jeg gør er at gabe og sove.

jeg får kvalme ved tanken om karamel og chokolade som ellers er de to ting jeg plejer at have mest lyst til op til og under mens.

intet af hvad der sker lige nu hænger sammen med hvad der plejer at ske lige i de her dage... 

Jeg ved ikke om jeg skal teste eller om jeg skal give min mens et par dage mere ... Jeg ved bare at jeg har kvalme og ondt i lænden og kan sove 24/7 

....det blev lidt længere end beregnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2014

miniRTLL

Åååhhh hvor jeg dog hader dette tanke mylder, kan slet ikke finde ro til at sove lige nu. 

Har også konstateret at sengetøjet skal skiftes - føj hvor det lugter  ... Det blev ellers skiftet i mandags ...

BTW. Tidligere i dag føltes det som om noget indvendigt fra trak i min mave? Nogen der har prøvet noget lignende?

Anmeld

20. november 2014

Kærlighediminmave

miniRTLL skriver:

Åååhhh hvor jeg dog hader dette tanke mylder, kan slet ikke finde ro til at sove lige nu. 

Har også konstateret at sengetøjet skal skiftes - føj hvor det lugter  ... Det blev ellers skiftet i mandags ...

BTW. Tidligere i dag føltes det som om noget indvendigt fra trak i min mave? Nogen der har prøvet noget lignende?

Psyken kan spille meget ind. Men vi kan ik fortæll dog om du er gravid det kan kun en g test

Anmeld

20. november 2014

miniRTLL

ønskemor skriver:

Psyken kan spille meget ind. Men vi kan ik fortæll dog om du er gravid det kan kun en g test

Det ved jeg godt.. Men jeg har besluttet mig for at jeg ikke gider at teste før jeg er gået over tid fordi jeg så mange gange har været SÅ sikker og testet før tid og dagen efter er min mens kommet og alle de gange har det været teste der er hentet enten på apoteket om aftenen eller 5 minutter før lukketid i butikkerne 

og jeg gider bare ikke tage en test i dag for at have min mens imorgen en gang til..

Men jeg ved godt psyken kan spille meget ind men for en gangs skyld havde tanken om graviditet ikke strejfet mig overhovedet og heller ikke at det allerede er ved at være mens tid igen før min kæreste nævnte det da jeg styrtede ud for at kaste op fordi jeg skulle ordne bur ved vores deguer. 

Og jeg lige netop i denne måned har gået og tænkt bare det ikke bliver i den her måned for det kan jeg slet ikke rumme i mit hovede med alle de ting der går i mod mig.

Anmeld

20. november 2014

Kærlighediminmave

Undskyld men dit spørgsmål hedder skal/ skal ikke teste. Men du vil ikke teste nu siger du? Hvad er problemet så? Der kan jo være mange grunde til de symptomer. Hvis du allerede ved hvornår du skal have mens men ikke vil teste før efter den dag så kan jeg altså ikke se hvad du vil med det indlæg her 

Anmeld

18. december 2014

miniRTLL

komnubaby skriver:

Undskyld men dit spørgsmål hedder skal/ skal ikke teste. Men du vil ikke teste nu siger du? Hvad er problemet så? Der kan jo være mange grunde til de symptomer. Hvis du allerede ved hvornår du skal have mens men ikke vil teste før efter den dag så kan jeg altså ikke se hvad du vil med det indlæg her 

Tror du har misforstået mig, eller at jeg har udtrykt mig lettere forkert, hvilket jeg godt kan se nu - men jeg kan bare heller ikke rigtigt udtrykke mig anderledes desværre. 

tråden her var egentlig mest tænkt som en måde at komme ud med mine tanker på - det hele blev bare lidt mere indviklet end det egentlig skulle have været. 

men nå, faktum er at min mens kom den 20. så der var heller ingen baby i sidste måned. Nu må vi se hvad december måned bringer, selvom jeg virkelig tvivler.

Anmeld

18. december 2014

Rockertand

miniRTLL skriver:

Tror du har misforstået mig, eller at jeg har udtrykt mig lettere forkert, hvilket jeg godt kan se nu - men jeg kan bare heller ikke rigtigt udtrykke mig anderledes desværre. 

tråden her var egentlig mest tænkt som en måde at komme ud med mine tanker på - det hele blev bare lidt mere indviklet end det egentlig skulle have været. 

men nå, faktum er at min mens kom den 20. så der var heller ingen baby i sidste måned. Nu må vi se hvad december måned bringer, selvom jeg virkelig tvivler.

Men det positive er så, at du har mærket, hvor stærk psyken kan være, den kan virkelig gøre noget ved kroppen.....

Anmeld

26. december 2014

miniRTLL

Rockertand skriver:

Men det positive er så, at du har mærket, hvor stærk psyken kan være, den kan virkelig gøre noget ved kroppen.....

Åååh ja, hver eneste måned
 - også i denne måned! 

Men nå, må vælge at tro på at hvis det var meningen det skulle være lige nu, så var det nok sket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.