Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super spændende afsnit i dag!! =)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HopinWishin skriver: Super spændende afsnit i dag!! =)
Ja helt vildt...
Stjerneskud84 skriver: Den er fantastisk... Den fedeste kommentar i aften "ikke trampe, den kan jo ske og falde ud" hvert fald noget i den stil...
Den er fantastisk...
Den fedeste kommentar i aften "ikke trampe, den kan jo ske og falde ud" hvert fald noget i den stil...
Ja den kommentar var bare fed.. og super serie, dejlig ultra dansk spændende krimi. Love it,,,
Stjerneskud84 skriver: Her er onsdag kl 20.00 sat af til Dicte på TV2... Følger du med i denne krimi? Jeg er limet fast, fantastisk serie synes jeg...
Her er onsdag kl 20.00 sat af til Dicte på TV2...
Følger du med i denne krimi?
Jeg er limet fast, fantastisk serie synes jeg...
Jaaaaa Kan slet ikke vente med det sidste afsnit næste gang!!!!!!
Hold op et vildt og fedt afsnit igår! Man blev helt opslugt!! Endte med voldsomme plukveer fordi jeg ikke kunne gå ud og tisse
Chevro skriver: Jaaaaa Kan slet ikke vente med det sidste afsnit næste gang!!!!!! Hold op et vildt og fedt afsnit igår! Man blev helt opslugt!! Endte med voldsomme plukveer fordi jeg ikke kunne gå ud og tisse
Haha det samme her
og så sparkede baby på min blære :-) så hvert 2 min. Måtte jeg lige knibe sammen :-D
LilleLene skriver: Haha det samme her og så sparkede baby på min blære :-) så hvert 2 min. Måtte jeg lige knibe sammen :-D
Det er bare træls hehe..
Næste gang må jeg hellere lade være med at drikke op til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128