Sprog skole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: SPROG SKOLE !

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

491 visninger
8 svar
17 synes godt om
19. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er på dagpenge , min sagsbehandler sendt mig til en sprog skole! Ja en sprog skole hvor folk lære dansk og stave og læse!

hvad fanden laver min sagsbehandler! 

Så typisk fagforening de sender folk til dumme steder! 

Skal jeg klage over eller skal jeg bare spilde min tid?

lære siger jeg ikke bør være der da jeg kan skrive læse stave bla bla bla!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg er på dagpenge , min sagsbehandler sendt mig til en sprog skole! Ja en sprog skole hvor folk lære dansk og stave og læse!

hvad fanden laver min sagsbehandler! 

Så typisk fagforening de sender folk til dumme steder! 

Skal jeg klage over eller skal jeg bare spilde min tid?

lære siger jeg ikke bør være der da jeg kan skrive læse stave bla bla bla!!!!

Er dansk dit modersmål? Hvis ikke er det vel ok at få hjælp til diverse begreber mm, der kan forvirre mange udlændinge.

Hvis dansk er dit modersmål, er det vel ikke en dårlig ting at få hjælp til at stave bedre f. eks - det hele vil vel gavne dig i dit videre forløb

Anmeld

19. november 2014

Panikken

Klag og bed din sagsbehandler/fagforening om en skriftlig begrundelse for at du skal på sprogskole og hvis ikke de vil give dig det så er du i din gode ret til at sige at du ikke kan  se hvorfor du skal på skole.

Anmeld

19. november 2014

Anonym trådstarter

PT skriver:

Er dansk dit modersmål? Hvis ikke er det vel ok at få hjælp til diverse begreber mm, der kan forvirre mange udlændinge.

Hvis dansk er dit modersmål, er det vel ikke en dårlig ting at få hjælp til at stave bedre f. eks - det hele vil vel gavne dig i dit videre forløb

Altså jeg har være folkeskole VUC , teknik skole , men at sende mig til sprog skole er kun for ulænder der går der! 

Hun kender mig engang jeg er lige blevet ledig og hun sendt mig derhenne så hurtigt, og hun er kun vikar et øjeblikket. 

Anmeld

19. november 2014

Nystart

Det er ikke for at være frækhed....

Men ud fra det du skriver gætter jeg på du har et andet modersprog end dansk eller er ordblind...

Jeg er selv ordblind... Hvad er hendes begrundelse for du skal gå der? 

Og tro mig, du kunne komme MANGE andre steder hen i aktivering mm der er MEGET værre 

Anmeld

19. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Altså jeg har være folkeskole VUC , teknik skole , men at sende mig til sprog skole er kun for ulænder der går der! 

Hun kender mig engang jeg er lige blevet ledig og hun sendt mig derhenne så hurtigt, og hun er kun vikar et øjeblikket. 

Hmm, aj jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det. Men når jeg ser på den måde du staver, så tænker jeg at lidt hjælp måske ikke er helt så dårlig en ide

Anmeld

19. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hmm, aj jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive det. Men når jeg ser på den måde du staver, så tænker jeg at lidt hjælp måske ikke er helt så dårlig en ide

Anmeld

19. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå, det kan være en sur besked at få, men i stedet for at se det som en negativ ting, kan du vælge at bruge det til noget godt og få noget ud af det.

Det er ikke for at gokke dig oven i hovedet, men du kunne eventuelt bruge din tid der på at lære at stave bedre, hvilket helt sikkert vil gavne dig i resten af dit liv

Anmeld

19. november 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes absolut ikke, at du skal klage.

Man kan se i dine indlæg, at du kan bruge hjælp både til stavning og dannelse af sætninger, så jeg ville se det som en super mulighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.