Hjæælp hun er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
3 svar
3 synes godt om
19. november 2014

Panikken

Min kæreste og kommende kone er blevet gravid (planlagt)  og hendes humørsvinginger er så ekstreme at jeg går i panik for hvad sker der så om 3 -6 og når hun skal føde????!?!?!?!!?!?!?  Hjæælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Nystart

Aller først tillykke 

Derefter: stakkels dig 

Jeg kan trøste dig med at ikke alle har humør svingninger gennem hele graviditeten...  Og når de er der så gå en lille tur...fnis..

Jeg er en hidsig prop normalt og dem der skulle med til fødslen var noget bekymret....Jeg var from som et lam, og lavede sjov hele vejen igennem 

Anmeld

19. november 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Tillykke

og ja det kan virkelig være svært at styre hormonerne

Jeg havde alt på skalaen fra lykkelig til aggressiv på 10 minutter hvis vi så en film, spillede computer, lavede mad...

ALT kunne udløse enten en hyletur af lykke eller tudetur dybt ulykkelig uden nogen forklaring...

et godt råd er: prøv at undgå at grine når hun tuder over noget der virker komiskt

Jeg var så tæt på at pande min kæreste en fordi han stod og var flad af grin over at jeg bare tudbrølede over at koge pasta... jeg kunne intet sige jeg tudede bare... og det var komisk at se på... idag kan jeg godt se det komiske men lige der, nej...

Anmeld

19. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Kan anbefale dig at læse "fars ABC". 

Tillykke med den kommende familieforøgelse.

Specielt i starten er der en helt masse hormoner. Det kan være svært at håndtere og kan virkelig være forfærdelige. 

Graviditet og fødsel kan i den sammenhæng heldigvis ikke sættes sammen. Din kære kone kan komme til at klare den helt fantastisk til trods for alle hormonerne nu.

Jeg kan give mig selv som eksempel: jeg var forfærdeligt plaget af hormoner! Kunne hulke af grin, græde og syde af vrede inden for samme minut.

men fødslen klarede vi begge fantastisk. Min mand var helt overrasket over mig. Hele min familie havde også flere gange sagt at jeg ville råbe og skrige af min mand, og at det ville blive mest forfærdeligt for ham. Men jeg tog den med ro og arbejdede MED veerne, istedet for i mod dem.

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.