Er fostret dødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
6 svar
4 synes godt om
19. november 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Hej.... 

Huff.... jeg ved ikke .... Er 10 uger, og har i det sidste uge ikke mærket "graviditet gener" 

Ingen kvalme, ingen bryster spændinger, ingen gener ved lugt

Har dog fået mere smerter i livmoren (det kan være ligament smerter)

Har ikke blødt eller noget, men jeg har bare en anelse er noget er rigtigt forkert. 

min mave er stadig lidt hård, men det bliver ikke større, den er blevet lidt mindre nu. 

Skal til NF scanning næste uge. - Jeg tør ikke af sted til tryghedscanning alene......

er så skide bange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg kan desværre ikke fortælle dig om noget er galt 

men jeg kan fortælle dig at det er fuldstændig normalt at alle former for symptomer forsvinder symptomerne kommer oftest som reaktion fra kroppen på at der sker noget den ikke er vant til, og når den så har været gravid lidt, går det i sig selv igen. Ligeså normalt er det dog også at have symptomer fra start til slut - men det skal man absolut ikke ønske sig 

At du ikke er vokset - nej, du er 10 uger henne langt de fleste er ikke synligt gravide endnu på dette tidspunkt, og hvis de er, er det oftest luft. Og det kan jo sagtens variere fra dag til dag hvor oppustet man er  

prøv at fokuser på noget andet og tro på at det er okay inde i maven! Andet kan du reelt ikke gøre 

Anmeld

19. november 2014

CarinaSB

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Hej.... 

Huff.... jeg ved ikke .... Er 10 uger, og har i det sidste uge ikke mærket "graviditet gener" 

Ingen kvalme, ingen bryster spændinger, ingen gener ved lugt

Har dog fået mere smerter i livmoren (det kan være ligament smerter)

Har ikke blødt eller noget, men jeg har bare en anelse er noget er rigtigt forkert. 

min mave er stadig lidt hård, men det bliver ikke større, den er blevet lidt mindre nu. 

Skal til NF scanning næste uge. - Jeg tør ikke af sted til tryghedscanning alene......

er så skide bange 

jeg havde kvalme fra uge 5-8 .. så forsvandt det igen .. men kom så på fuld styrke tilbage i uge 19 .. så det kan godt forsvinde og komme igen .. og det er helt normalt :)

Anmeld

19. november 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Tak for svare :-) 

Anmeld

19. november 2014

Mother-love

Først lige en 

Tror ikke du skal være bekymret. Du nu er 10 uger henne og det er der de fleste begynder og få det bedre symptommæssigt. Og mht din mave ikke er vokset og du synes den er blevet mindre, er fordi du nu ikke vil være så oppustet som du har været hidtil.

mange bliver nervøse på dette tidspunkt i graviditeten netop fordi man nu i det fleste tilfælde får det bedre og bliver mere symptomfri.

men også fordi at nu står man snart og skal til nf scanningen. Hvor du får afvide om alt er som det skal være.

men jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs, alt er sikkert i den fineste orden.

da jeg var gravid med min datter havde jeg opkast og madlede helt frem til uge 18 hvor det så blev overtaget af halsbrand. Og ville da ønske jeg var blevet symptomfri.

Denne gang har jeg ikke haft nogen særlige symptomer siden uge 11-12 stykker. Og det har da også gjort mig lidt nervøs men er nu 31+1 og nyder en mere symptomfri graviditet end den første. For det har da helt bestemt gjort min graviditet bedre når jeg også har en på 3 år. Dog er jeg mere ramt af træthed denne gang, men det er jo fordi jeg ikke bare kan lægge mig ligesom jeg kunne i den første og specielt ikke når jeg er alenemor.

prøv at nyde du er gravid istedet for at bekymre dig for meget, selvom jeg ved det er lidt svært. 

Tillykke med bebsen

Anmeld

19. november 2014

Meandu

Mother-love skriver:

Først lige en 

Tror ikke du skal være bekymret. Du nu er 10 uger henne og det er der de fleste begynder og få det bedre symptommæssigt. Og mht din mave ikke er vokset og du synes den er blevet mindre, er fordi du nu ikke vil være så oppustet som du har været hidtil.

mange bliver nervøse på dette tidspunkt i graviditeten netop fordi man nu i det fleste tilfælde får det bedre og bliver mere symptomfri.

men også fordi at nu står man snart og skal til nf scanningen. Hvor du får afvide om alt er som det skal være.

men jeg tror bestemt ikke du skal være nervøs, alt er sikkert i den fineste orden.

da jeg var gravid med min datter havde jeg opkast og madlede helt frem til uge 18 hvor det så blev overtaget af halsbrand. Og ville da ønske jeg var blevet symptomfri.

Denne gang har jeg ikke haft nogen særlige symptomer siden uge 11-12 stykker. Og det har da også gjort mig lidt nervøs men er nu 31+1 og nyder en mere symptomfri graviditet end den første. For det har da helt bestemt gjort min graviditet bedre når jeg også har en på 3 år. Dog er jeg mere ramt af træthed denne gang, men det er jo fordi jeg ikke bare kan lægge mig ligesom jeg kunne i den første og specielt ikke når jeg er alenemor.

prøv at nyde du er gravid istedet for at bekymre dig for meget, selvom jeg ved det er lidt svært. 

Tillykke med bebsen

har du blødt eller haft brunt udflåd? Du kan altid ringe til lægen håber at alt er ok. 

Anmeld

19. november 2014

Mettefpigen

Jeg mærkede intet til at være gravid (kun at jeg ingen mens havde) før jeg fik en lille bule i uge 12.. Har faktisk ikk rigtig haft nogle gener andet end noget halsbrand om aftenen senere i graviditeten og en smule kvalme engang imellem.... Og massere af bækkenløsning... Men altså som sagt så mærkede jeg intet så der er intet af være bekymret for, det er helt normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.