Zenia Stampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
5 synes godt om
19. november 2014

Sandratoft

Jeg sad igår og så programmerne "Ti stille kvinde" hvor Zenia Stampe bla var med.

Jeg er mildt sagt chokeret over den behandling andre mennesker synes de kan tillade sig at give hende, især ifm hendes dødfødte barn. Mit hjerter græder med hende og synes det er usmageligt at blot fordi man er uenig med hende politisk, så synes man det er iorden at fortælle hende at "det er karma" da hendes barn døde.

håber ikke det er en udvikling der fortsætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Christine

Sandratoft skriver:

Jeg sad igår og så programmerne "Ti stille kvinde" hvor Zenia Stampe bla var med.

Jeg er mildt sagt chokeret over den behandling andre mennesker synes de kan tillade sig at give hende, især ifm hendes dødfødte barn. Mit hjerter græder med hende og synes det er usmageligt at blot fordi man er uenig med hende politisk, så synes man det er iorden at fortælle hende at "det er karma" da hendes barn døde.

Wow det har jeg ikke set. Men det er godt nok sygt at sige sådan noget 

Anmeld

19. november 2014

Troldemommi

Sandratoft skriver:

Min personlige mening, hvis man kan håne en kvinde for at have mistet sit barn, så hører man godt nok hjemme på en psykiatrisk afdeling, for så er man godt nok sindsyg i sit hoved 

Monica 

Anmeld

19. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Folk er desværre nogen usympatiske syge idioter bag en skærm.  Så latterligt store i "munden". Tvivler sgu på de ville have nosser til at sige det face to face. 

Det er simpelthen for nemt at være led idag! Også alle de trusler der tit flyver henover facebook-tråde. Det burde seriøst straffes på ligefod som alle andre trusler! 

Så et klip fra programmet hvor én (kan ikke huske hvem) har fået en mail hvor der står noget med at hun burde bindes og gruppevoldtages mens hendes døtre ser på...  Det er ganske enkelt sygt at skrive sådan til et andet menneske!!!!!

Anmeld

19. november 2014

Trekløver(:

Sandratoft skriver:

Det er bare så frygteligt at nogle mennesker kan være så modbydelige på de sociale medier! Har så ondt af hende, og det hun er blevet udsat for og har gennemgået. Jeg er slet ikke enig med hende politisk, men det betyder ikke, at jeg ikke kan lide hende som menneske. Få mennesker kan bare ikke skille tingene ad, og så skal deres frustrationer bare gå ud over nogle, og så er det jo nemt at ramme en på deres ømmeste punkt.

Stakkels forældre at have mistet deres lille pige Håber de slipper for flere usmagelige kommentarer.

Anmeld

19. november 2014

LilleMie

Jeg har også set alle programmerne, og med forfærdelse!!!! Jeg anede ikke, at det er et vilkår ved at være være en offentlig person og endda også bare debattør og have deltaget i mindre indslag/debatter. Når jeg en sjælden gang læser med i debattråde, klikker jeg altid væk, når de starter på mudderkastning, for jeg ser slet ikke det konstruktive i det og gider ikke bruge min tid på det. Så at der sker så stor en chikane, anede jeg slet ikke!!!

Det er virkelig skræmmende, at folk slet ikke tænker over, hvad sådanne ord gør ved andre mennesker! For mange af de medvirkende mænd tænkte jo ikke over det, det var jo bare for sjov og fordi at de blev grebet af øjeblikket, og fordi at det åbenbart er blevet normalt at tale sådan til hinanden på offentlige medier. Og det skræmmende er faktisk, at det virker til at størstedelen bare er helt almindelig mennesker, der ikke tænker sig om før de skriver - og endnu værre at det virker til at være almindelig accepteret, at det er sådan!!!

Anmeld

19. november 2014

Sandratoft

LilleMie skriver:

Jeg har også set alle programmerne, og med forfærdelse!!!! Jeg anede ikke, at det er et vilkår ved at være være en offentlig person og endda også bare debattør og have deltaget i mindre indslag/debatter. Når jeg en sjælden gang læser med i debattråde, klikker jeg altid væk, når de starter på mudderkastning, for jeg ser slet ikke det konstruktive i det og gider ikke bruge min tid på det. Så at der sker så stor en chikane, anede jeg slet ikke!!!

Det er virkelig skræmmende, at folk slet ikke tænker over, hvad sådanne ord gør ved andre mennesker! For mange af de medvirkende mænd tænkte jo ikke over det, det var jo bare for sjov og fordi at de blev grebet af øjeblikket, og fordi at det åbenbart er blevet normalt at tale sådan til hinanden på offentlige medier. Og det skræmmende er faktisk, at det virker til at størstedelen bare er helt almindelig mennesker, der ikke tænker sig om før de skriver - og endnu værre at det virker til at være almindelig accepteret, at det er sådan!!!

ja det er åbenbart blevet normalt at tale sådan til hinanden på de sociale medier og det er sådan en forfærdelig udvikling. Men det med det døde barn er bare så meget over grænsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.