Hjææælp? måske gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. november 2014

Sannebs88

Hej allesammen.. 

Jeg er en pige på 26. Som er lidt dilemma. 

Jeg havde sex med en jeg fast ser fredag D.7 hvor jeg så også havde ægløsning (tænkte jeg først over senere) 

Tirsdag D.11 får jeg brunligt udflåd meget lidt, som varede en 3 dage, hvor der den ene dag var lidt blod i. I lørdags havde jeg halsbrand og har haft hovedpine og lidt ømme bryster de sidste dage. Samt lidt kvalme. 

Føler mit underliv niver og bobler lidt. Og mit underliv føles meget varm og en smule hård?  

Jeg eg har for 5 år siden været gravid, hvor det først kunne ses på en test da jeg var 10 uger henne. Så er lidt skeptisk hvis jeg skal vente så længe igen. Da jeg næsten havde alm mens sidst. 

Jeg forventer min mens på mandag (D.24) 

nogle der kan berolige mig og sige jeg måske ikke er gravid?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

got2b

Det eneste du kan gøre er at tage en test, os selvom du sidst først fik positiv i uge 10.

Anmeld

19. november 2014

Sannebs88

got2b skriver:

Det eneste du kan gøre er at tage en test, os selvom du sidst først fik positiv i uge 10.

Ja. Synes bare det er svært hvis der er en masse der er negative den her gang også  

Anmeld

19. november 2014

got2b

Sannebs88 skriver:

Ja. Synes bare det er svært hvis der er en masse der er negative den her gang også  

Det må man tage med.

Anmeld

19. november 2014

DortheL

Sannebs88 skriver:

Hej allesammen.. 

Jeg er en pige på 26. Som er lidt dilemma. 

Jeg havde sex med en jeg fast ser fredag D.7 hvor jeg så også havde ægløsning (tænkte jeg først over senere) 

Tirsdag D.11 får jeg brunligt udflåd meget lidt, som varede en 3 dage, hvor der den ene dag var lidt blod i. I lørdags havde jeg halsbrand og har haft hovedpine og lidt ømme bryster de sidste dage. Samt lidt kvalme. 

Føler mit underliv niver og bobler lidt. Og mit underliv føles meget varm og en smule hård?  

Jeg eg har for 5 år siden været gravid, hvor det først kunne ses på en test da jeg var 10 uger henne. Så er lidt skeptisk hvis jeg skal vente så længe igen. Da jeg næsten havde alm mens sidst. 

Jeg forventer min mens på mandag (D.24) 

nogle der kan berolige mig og sige jeg måske ikke er gravid?? 

Når nu du først har kunnet teste positiv i uge 10, mon ikke din læge vil gå med til, at tage en blodprøve så? 

Anmeld

19. november 2014

Sannebs88

DortheL skriver:

Når nu du først har kunnet teste positiv i uge 10, mon ikke din læge vil gå med til, at tage en blodprøve så? 

Jo det må jeg prøve, hvis jeg går over tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.