Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. november 2014

got2b

Ja, jeg har faktisk næsten lige siddn jeg blev gravid, haft lidt hvidt i mine brustvorter, hvad kan det være og er det normalt? ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Sandratoft

got2b skriver:

Ja, jeg har faktisk næsten lige siddn jeg blev gravid, haft lidt hvidt i mine brustvorter, hvad kan det være og er det normalt? ��

Råmælk?  

Anmeld

18. november 2014

got2b

Sandratoft skriver:

Råmælk?  

Ja måske, kommer det virkelig så tidligt i graviditeten? ��

Anmeld

18. november 2014

Babyklokke

Her følger jeg lige med, for jeg har oplevet det samme og undre mig også 

Anmeld

18. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså, hormonerne kører jo derudaf ligeså snart ægget er befrugtet, så ja, hvorfor skulle det ikke hos nogen komme til udtryk som lidt råmælk måske går det væk igen for så at komme tilbage senere. Du skal i hvertfald ikke være bekymret. Kroppen er sær under graviditet, sådan er det bare 

Anmeld

18. november 2014

got2b

Mor11 skriver:

Altså, hormonerne kører jo derudaf ligeså snart ægget er befrugtet, så ja, hvorfor skulle det ikke hos nogen komme til udtryk som lidt råmælk måske går det væk igen for så at komme tilbage senere. Du skal i hvertfald ikke være bekymret. Kroppen er sær under graviditet, sådan er det bare 

Det self rigtigt nok. Mit har bare været der lige siden jeg ku teste positiv, ingen pauser, men da altid noget det er normalt ��. Mange tak for dit svar. 

Anmeld

18. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
got2b skriver:

Det self rigtigt nok. Mit har bare været der lige siden jeg ku teste positiv, ingen pauser, men da altid noget det er normalt ��. Mange tak for dit svar. 

Men der har ægget jo også været befrugtet i ca 14dage så hormonerne var der skam også dén dag  

Anmeld

18. november 2014

got2b

Mor11 skriver:

Men der har ægget jo også været befrugtet i ca 14dage så hormonerne var der skam også dén dag  

Ja ��

Anmeld

18. november 2014

lillespir26

got2b skriver:

Har det ligesom dig og er 26+4 og det er der stadigvæk 

Anmeld

18. november 2014

got2b

lillespir24 skriver:

Har det ligesom dig og er 26+4 og det er der stadigvæk 

Tror det er meget forskelligt om man har det eller ik, men ufarligt er det da heldigvis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.