producerer man stadig ægblærer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
5 synes godt om
18. november 2014

Damm-Jensen

Producerer man stadig ægblærer selvom man er gravid? Er kun i uge 5+3 men tænker om kroppen ikk har indstillet sig endnu?

har lige været ved vagtlæge med ufattelig mange smerter, kun i venstre side, men værre end jeg normal har det op til ægløsningen. Men smerterne sidder samme sted. Og kaster op, er svimmel og har kulde/svedeture som sluk jeg have ægløsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

esioul

Damm-Jensen skriver:

Producerer man stadig ægblærer selvom man er gravid? Er kun i uge 5+3 men tænker om kroppen ikk har indstillet sig endnu?

har lige været ved vagtlæge med ufattelig mange smerter, kun i venstre side, men værre end jeg normal har det op til ægløsningen. Men smerterne sidder samme sted. Og kaster op, er svimmel og har kulde/svedeture som sluk jeg have ægløsning.

Kunne de se om graviditeten sad i livmoderen?

Anmeld

18. november 2014

L-Mortil3

fejl indlæh

Anmeld

18. november 2014

Damm-Jensen

esioul skriver:

Kunne de se om graviditeten sad i livmoderen?

Vagtlægen kunne ikk scanne mig, men ud fra hvad han kunne mærke, sad den som den skulle. 

Fik at vide at fortsatte det i morgen skulle jeg kontakte egen læge. Men umiddelbart synes jeg at det andet giver god mening når jeg førhen døjede med smerter op til ægløsning.

Anmeld

18. november 2014

Damm-Jensen

L-Mortil2 skriver:

fejl indlæh

Øh?

Anmeld

18. november 2014

L-Mortil3

Damm-Jensen skriver:

Øh?

Jeg fik skrevet noget sludder ;-)

Anmeld

19. november 2014

L-Mortil3

Men får at hoppe tilbage til spørgsmålet, så har man jo en stigning i LH hormonet under graviditet, det er dette hormon der forsager ægløsning, så jeg tænker sagtens det kan være "ÆL" smerter, eller voldsomme ligament smerter :-)

Anmeld

19. november 2014

Stabel

Damm-Jensen skriver:

Hej

I og med du har fået IVF er dine æggestokke stadig forstørrede.

Den læge der scannede mig sidst, fortalte at hun engang havde lavet kejsersnit på en, der kunne man stadig se at æggestokkende var forstørrede.

Så tror altså det er derfor du har ondt

Men hvis du er usikker, så synes jeg da du skal kontakte det sted hvor du har været i behandling 

Anmeld

19. november 2014

Miss BananaHammock

Damm-Jensen skriver:

Vagtlægen kunne ikk scanne mig, men ud fra hvad han kunne mærke, sad den som den skulle. 

Fik at vide at fortsatte det i morgen skulle jeg kontakte egen læge. Men umiddelbart synes jeg at det andet giver god mening når jeg førhen døjede med smerter op til ægløsning.

På vores klinik har de bedt os ringe hvis der er noget som helst vi er i tvivl om. Synes da du skal prøve at kontakte dem!

jeg har også af pg til rigtig ondt i den ene side. Som en slem slem krampe. Mindes jeg også havde det sidste gang jeg blev gravid ved IVF. Og der var alt normalt. 

Anmeld

19. november 2014

Damm-Jensen

Jeg har været ved egen læge idag og fået vished om at alt er som det skal være. 

Han foretog en underlivsundersøgelse, og kunne godt mærke jeg var øm i venstre side. Idag sidder smerten i lænden og han er overbevist om at det var sener der gav sig kraftigt igår.

men kommer det igen skal jeg søge læge igen. Men tror nu nok jeg vælger at ringe til Odense næste gang når nu det er der jeg er tilknyttet indtil 2 december.

men puha, vil ikk ønske at nogle af jer får det som jeg havde det igår! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.