Langsomt startende hcg ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
5 svar
2 synes godt om
18. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg var til læge i går eftersom jeg har ondt i min mave og ryg og Mega ømme bryster, hvor de tog en test som var bragende positiv, men da jeg med den sidste først testede positivt i uge 8 så ville min egen læge have en bp  

ringede så derind ind i morges og fik den sureste læge i røret der fortalte mig at mit hcg tal var 9 og det betød jeg ikke kunne være gravid hvor jeg så sige nej okay og han lægger på, et par timer senere ringer min egen læge og spørger om jeg havde fået svaret på bp hvor jeg jo så siger at *bib* sagde jeg ikke var gravid, hvor hun sø siger at det var noget underligt noget at sige til mig, han havde tydeligvis ikke læst hendes note til den, men hun mener jeg er langsom startende med mit hcg tal og jeg skal have taget bp i næste uge igen.. 

Men ved simpelthent ikke hvad jeg skal tro, er der andre der har prøvet dette ? Og hvordan endte det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg var til læge i går eftersom jeg har ondt i min mave og ryg og Mega ømme bryster, hvor de tog en test som var bragende positiv, men da jeg med den sidste først testede positivt i uge 8 så ville min egen læge have en bp  

ringede så derind ind i morges og fik den sureste læge i røret der fortalte mig at mit hcg tal var 9 og det betød jeg ikke kunne være gravid hvor jeg så sige nej okay og han lægger på, et par timer senere ringer min egen læge og spørger om jeg havde fået svaret på bp hvor jeg jo så siger at *bib* sagde jeg ikke var gravid, hvor hun sø siger at det var noget underligt noget at sige til mig, han havde tydeligvis ikke læst hendes note til den, men hun mener jeg er langsom startende med mit hcg tal og jeg skal have taget bp i næste uge igen.. 

Men ved simpelthent ikke hvad jeg skal tro, er der andre der har prøvet dette ? Og hvordan endte det ? 

Hvor langt er du henne... hvis nu?

DU er gravid. Men dit HCG er meget lavt. 4+0 skal det helst være 100 +. 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Hvor langt er du henne... hvis nu?

DU er gravid. Men dit HCG er meget lavt. 4+0 skal det helst være 100 +. 

Alt mellem 8+ og 3+  

havde en mens den 15 sep og en minimal blødning ( blødte i max to timer ) den 20 okt  

Anmeld

18. november 2014

HVPigen

Jeg kan sige vi næsten er lige langt jeg havde mit mens den 18 sep og jeg har ikke blødt ... 

Men jeg kunne først teste svag positiv den 3/11 hvor jeg får taget blodprøve mit hcg var på 21 

jeg er nu i 8+3 og mit hcg steg pludselig helt vildt til 2000 .

men har du prøvet og tage en test?:-) 

for din hcg er jo pt udregnet til du netop ikke er gravid  :/

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Jeg kan sige vi næsten er lige langt jeg havde mit mens den 18 sep og jeg har ikke blødt ... 

Men jeg kunne først teste svag positiv den 3/11 hvor jeg får taget blodprøve mit hcg var på 21 

jeg er nu i 8+3 og mit hcg steg pludselig helt vildt til 2000 .

men har du prøvet og tage en test?:-) 

for din hcg er jo pt udregnet til du netop ikke er gravid  :/

Både lægens test i går og min imorges var bragende positive

Anmeld

18. november 2014

HVPigen

Anonym skriver:

Både lægens test i går og min imorges var bragende positive

Det virker godt nok mærkeligt,  
for lægens test ved mig på 21 i hcg tal for 3 uger siden der kom der først 2 streger efter 5 min + 
så det virker jo underligt? vil gerne sende et billede hvordan min streg så ud på et hcg tal på 21! 

- men derud over vil jeg så sige, at min læge har sagt en blodprøve kan ikke snyde  

har du overvejet og betale selv for en scanning?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.