Jobsamtale - SÅ nervøs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
9 svar
8 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er så heldig, jeg skal til jobsamtale i morgen.

Jeg er Sosu-assistent og har søgt en stilling som assisterende leder på et stort plejehjem i en anden Kommune. Også skal jeg sørme til samtale. Er simpelthen så nervøs, at jeg er ved at skide i mine bukser!!

Har prøvet at læse op på nogle kvalitetsstandarder og prøvet at læse lidt om arbejdsstedet.

Tja ved ikke hvad jeg er nervøs for, men jeg synes, jeg har skrevet en rigtig god ansøgning og håber bare, jeg kan svare på deres spørgsmål, uden at virke dum og ukvalificeret.

Ja ved faktisk ikke engang, hvad jeg ville med indlægget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg er Sosu-assistent og har søgt en stilling som assisterende leder på et stort plejehjem i en anden Kommune. Også skal jeg sørme til samtale. Er simpelthen så nervøs, at jeg er ved at skide i mine bukser!!

Har prøvet at læse op på nogle kvalitetsstandarder og prøvet at læse lidt om arbejdsstedet.

Tja ved ikke hvad jeg er nervøs for, men jeg synes, jeg har skrevet en rigtig god ansøgning og håber bare, jeg kan svare på deres spørgsmål, uden at virke dum og ukvalificeret.

held og lykke 

Monica 

Anmeld

17. november 2014

flowerpot3

Held og lykke! Håber jobbet er noget for dig og du får det 

Anmeld

17. november 2014

1977

Profilbillede for 1977

Held og lykke 

Anmeld

17. november 2014

EAF

Anonym skriver:

Anmeld

17. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

For at det hele går rigtig godt og at du får jobbet! Vh stine

Anmeld

18. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Held og lykke

Anmeld

19. november 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Hvordan gik det? 

Anmeld

20. november 2014

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Hvordan gik det? 

Jeg fik det ikke, men jeg ''tabte'' til en, der var bedre.

De havde brug for en med erfaring i vagtplanlægning og det havde jeg ikke.

Men rigtig god samtale, hvor jeg i starten VIRKELIG var nervøs. Som en eksamen jeg ikke var ordentlig forberedt på.

Anmeld

20. november 2014

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Jeg fik det ikke, men jeg ''tabte'' til en, der var bedre.

De havde brug for en med erfaring i vagtplanlægning og det havde jeg ikke.

Men rigtig god samtale, hvor jeg i starten VIRKELIG var nervøs. Som en eksamen jeg ikke var ordentlig forberedt på.

Æv altså  Hvis du har blod på tanden, må du kigge videre efter en ligende stilling  Og vil lige tilskyde at vagtplanlægning stinker  Been there done that - NOT funny! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.