Er denne positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

min mand og jeg kan ikke helt blive enige

jeg ser en streg med farve og det hele

,in mand ser kun en antydning af en streg og siger jeg skal vente med at ringe til læge til om min en uge 

hvad mener i?

og hvornår ville i ringe til læge, er bange for at den hos lægen ikke bliver positiv 

tog to teste for at være sikker og billedet er taget omkring de 4 min efter testen er taget altså inden for 5 min 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Sajida2006

De er da begge tydeligt positive, tillykke herfra... ❤️

Anmeld

17. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

min mand og jeg kan ikke helt blive enige

jeg ser en streg med farve og det hele

,in mand ser kun en antydning af en streg og siger jeg skal vente med at ringe til læge til om min en uge 

hvad mener i?

og hvornår ville i ringe til læge, er bange for at den hos lægen ikke bliver positiv 

tog to teste for at være sikker og billedet er taget omkring de 4 min efter testen er taget altså inden for 5 min 

Du er gravid tillykke 

Anmeld

17. november 2014

Mom

Profilbillede for Mom

For mig at se, er den svag positiv, med farve. Men ingen grund til at ringe til lægen endnu, du kan bare ringe når du er omkring 6-7 uger henne, så lægen kan bestille tid til blodprøver inden NF scanningen.

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Dejligt, det kan være det kan overbevise manden

er det for tydeligt at tage sådan en clear blue ? Stregen er jo ikke så tydelig igen

og tror i lægens ville vise positiv også? 

Anmeld

17. november 2014

babyMark

Ja det tror jeg! Tillykke!

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

babyMark skriver:

Ja det tror jeg! Tillykke!

Så du vil mene jeg godt kan gå til lægen og få det hele undersøgt ? ��

Jeg har bare brug for at vide det er 100% rigtigt ��

Anmeld

17. november 2014

babyMark

Anonym skriver:

Så du vil mene jeg godt kan gå til lægen og få det hele undersøgt ? ��

Jeg har bare brug for at vide det er 100% rigtigt ��

JA. Du kan jo bare bestille tid til om et par dage. Hcg fordobles på et par dage. Igen tillykke!

Anmeld

17. november 2014

got2b

Jeg tog til lægen da min mens ikke kom, vidste godt jeg var gravid, men da fik jeg en tid til første graviditets undersøgelse. Så når din mens ik er kommet, vil jeg tage til lægen ��. Og stort tillykke!!! 

Min kæreste vidste jeg er gravid, hvilket kom helt bag på mig. Men det skal nok komme når din mens ude blevet.

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Tak. Det hele er stadig lidt uvirkeligt, har overhovedt ingen symptomer andet end jeg hist og her kan få lidt ondt i mavsen, og at jeg føler jeg ak, tisse hele tiden 

så tester, og tester og tester lige en ekstra gang for at være sikker på den nu bliver der  ved ikke hvad jeg gør onsdag når jeg ikke har flere test xD 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.