Hvor længe bliver det ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2014

FrederikkeK

Hej alle sammen  Jeg havde forventet mens d. 8/11, men begyndte at pletbløde d. 7/11, og tænkte det måske var tegn på graviditet, da jeg også havde pletblødning to uger inden, men jeg testede tirsdag d. 11/11, der var den stadig negativ. Da jeg stadig havde pletblødninger tænkte jeg, at jeg ville vente med at teste til det var over, men i dag d. 17/11, har jeg stadig haft lidt pletblødninger, det er stadig helt mørkt. Synes det er ved at være lang tid det har været her. Nogle der har erfaring med dette og har testet positivt? 

Undskyld, hvis det er lidt svært at finde rundt i  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Rockertand

FrederikkeK skriver:

Hej alle sammen  Jeg havde forventet mens d. 8/11, men begyndte at pletbløde d. 7/11, og tænkte det måske var tegn på graviditet, da jeg også havde pletblødning to uger inden, men jeg testede tirsdag d. 11/11, der var den stadig negativ. Da jeg stadig havde pletblødninger tænkte jeg, at jeg ville vente med at teste til det var over, men i dag d. 17/11, har jeg stadig haft lidt pletblødninger, det er stadig helt mørkt. Synes det er ved at være lang tid det har været her. Nogle der har erfaring med dette og har testet positivt? 

Undskyld, hvis det er lidt svært at finde rundt i  

Du tester vel stadig?

Anmeld

17. november 2014

FrederikkeK

Kan man teste selvom man stadig bløder? 

Anmeld

18. november 2014

FrederikkeK

Er stoppet med at bløde i dag, men er så bange for at den er negativ, men synes I at jeg burde teste? 

Anmeld

18. november 2014

fru_winther

Hej Frederikke .

Du kan sagtens teste selvom du bløder.

Hvornår havde du test dag?

Umiddelbart ville jeg ikke begynde at håbe. har desværre selv dårlige erfaringer med blødninger og graviditeter.

kontakt lægen, de kan om ikke andet tage en blodprøve og tjekke det 

Anmeld

19. november 2014

FrederikkeK

Havde forventet mens D. 8/11, men så havde test dag D. 9/11

Anmeld

20. november 2014

FrederikkeK

Testede i dag negativt, men har fået en masse hvidt udflåd, lige efter pletblødning stoppede, er det normalt?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.