Billeder i indlæg - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. august 2009

iln

Jeg vil bare lige høre om der er en der kan hjælpe mig med, hvordan man lægger billeder ind i et indlæg?
Har forsøgt før men der kan I ikke se billeder (er bare de små kasser med rødt kryds i, der kommer frem).
Hvad gør jeg evt. forkert?

På forhånd tak  fra Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Jeg vil bare lige høre om der er en der kan hjælpe mig med, hvordan man lægger billeder ind i et indlæg?
Har forsøgt før men der kan I ikke se billeder (er bare de små kasser med rødt kryds i, der kommer frem).
Hvad gør jeg evt. forkert?

På forhånd tak  fra Ida

Åh bøh ved det ikke helt. Men kan de være for store eller gemt i et format de ikke tillader herinde??

Anmeld

24. august 2009

TbCp

Går ud fra du har trykket på den blå knap der hedder "Vælg billeder fra din computer".
Og så fundet de billeder du vil have ind og herefter trykket  på den grønne knap "overfør billederne" og til sidst opret indlæg.
Sådan virker det for mig

Anmeld

24. august 2009

iln

TbCp skriver:

Går ud fra du har trykket på den blå knap der hedder "Vælg billeder fra din computer".
Og så fundet de billeder du vil have ind og herefter trykket  på den grønne knap "overfør billederne" og til sidst opret indlæg.
Sådan virker det for mig

Ja det er det jeg gør.... men kan da godt være det er fordi de er for store eller i forkert format.

Anmeld

24. august 2009

TbCp

iln skriver:

Ja det er det jeg gør.... men kan da godt være det er fordi de er for store eller i forkert format.

Jeg har kun oplevet at den ikke vil tage billeder der ender på stort JPG og størrelsen skulle vist ikke betyde noget... mystisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.