lyst til graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
7 svar
1 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har altid haft en drøm om at få børn pg gerne mange og min kæreste har været lige så vild med idéen og vi har begge følt os klar til børn siden vi var unge.  Vi har dog begge været igennem langtidssygemeldinger og har derfor haft planen sat på standby, men nu hvor vi begge er færdige med sygemeldinger har jeg for første gang i alt den tid jeg kan huske tilbage slet ikke lyst til at få børn. Vi har hele tiden haft planer om at vi starter med at forsøge når vi begge ikke har været sygemeldt i et år for at være sikre på at vi bygger familie på et stabilt grundlag. Men nu hvor tiden nærmere sig glæder jeg mig slet ikke.  Er der andre der har oplevet at have haft lyst hele livet og så pludselig ikke har mere? Hvad gjorde i ved det? Har i nogle fif til hvordan man får lysten tilbage? Jeg synes det er så frustrerende at se på at ens kæreste snakker om det som om han glæder sig helt vildt og det eneste jeg tænker er at jeg håber at jeg får lyst til børn igen og hvor frustrerende det er at have været skruk konstant i flere år og når man så når til at skulle begynde at forsøge så er man slet ikke skruk mere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

WilliamDSTN

Er du sikker på at det ikk er fordi du har fået kolde fødder ?

jeg havde nemlig den følelse i starten da vi endelig kunne begynde og så tænkte jeg på det vi har været igennem for at nå der til og alt i mig hungrede efter MIN egen lille baby, det hjælper virkelig at tænke rejsen for at nå til hvor man er 

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Er du sikker på at det ikk er fordi du har fået kolde fødder ?

jeg havde nemlig den følelse i starten da vi endelig kunne begynde og så tænkte jeg på det vi har været igennem for at nå der til og alt i mig hungrede efter MIN egen lille baby, det hjælper virkelig at tænke rejsen for at nå til hvor man er 

Tak for dit svar

Jeg aner virkelig ikke hvad grunden er,  jeg ved bare at jeg har et ønske om at få lysten igen

Anmeld

17. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Tak for dit svar

Jeg aner virkelig ikke hvad grunden er,  jeg ved bare at jeg har et ønske om at få lysten igen

lige så snart du ser den positive test svulmer dit hjerte til den dobbelte størrelse og man kan mærke den beskyttende trang og kærligheden

men lige nu tror jeg det er kolde fødder som dig har jeg fra jeg var 13 14 år gammel ville ha børn det skal nok komme tilbage 

Anmeld

17. november 2014

Sander&Vitus-Mor

Kan det være fordi nu er "drømmen" så tæt på og snart realistisk med projekt baby, at du nu lige bakker engang? �� 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

lige så snart du ser den positive test svulmer dit hjerte til den dobbelte størrelse og man kan mærke den beskyttende trang og kærligheden

men lige nu tror jeg det er kolde fødder som dig har jeg fra jeg var 13 14 år gammel ville ha børn det skal nok komme tilbage 

Det er dejligt at vide og håber jeg kommer til at opleve det samme 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Kan det være fordi nu er "drømmen" så tæt på og snart realistisk med projekt baby, at du nu lige bakker engang? �� 

Det kan godt være   men jeg synes det virker mærkeligt at det sker når man har glædet sig så længe

Anmeld

18. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Det er dejligt at vide og håber jeg kommer til at opleve det samme 

Det håber jeg virkelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.