Føler mig som verdens dårligste medarbejder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
3 svar
3 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

Ønsker ikke at støde nogen - men HOLD OP HVOR FØLER JEG MIG SOM VERDENS DÅRLIGSTE MEDARBEJDER 

Har i dag været ved lægen - og er nu blevet sygmeldt i denne uge (har fået en seddel som jeg aflever imorgen tidlig til min chef) Og så er der lavet en akut henvisning til Bispebjerg hospital, som skal lave en undersøgelse om jeg skal sygmeldes deltid eller fuldtid, om jeg overhovedet kan passe mit job.

Så ja, FØLER MIG VIRKELIG I KULKÆLENDEREN - OG VERDENS DÅRLIGSTE MEDARBEJDER  er samtidige bange for hvad min chef siger imorgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Jibbe

Forhåbentlig er din chef dygtig nok til ikke at lade eventuelle frustrationer gå ud over dig. Du er ikke en dårlig medarbejder fordi du passer på dig selv. Når du passer på dig selv og får sagt fra i tide så passer du også på dine kollegaer, i og med at de ikke belastes af de begrænsninger du har. Det er det eneste rigtige at gøre selvom det er pissehamrende hårdt!

Anmeld

19. november 2014

Fru. Blog

Anonym skriver:

Ønsker ikke at støde nogen - men HOLD OP HVOR FØLER JEG MIG SOM VERDENS DÅRLIGSTE MEDARBEJDER 

Har i dag været ved lægen - og er nu blevet sygmeldt i denne uge (har fået en seddel som jeg aflever imorgen tidlig til min chef) Og så er der lavet en akut henvisning til Bispebjerg hospital, som skal lave en undersøgelse om jeg skal sygmeldes deltid eller fuldtid, om jeg overhovedet kan passe mit job.

Så ja, FØLER MIG VIRKELIG I KULKÆLENDEREN - OG VERDENS DÅRLIGSTE MEDARBEJDER  er samtidige bange for hvad min chef siger imorgen 

Det er en naturlig følelse tror jeg. Det lyder som om du er glad for sit job, og så er de sikkert også glade for dig. Jeg ved ikke om du allerede har varsel barsel, men hvis de ved du er gravid så kan sådanne ting ske. (og med din lille blog papir fra lægen så er det jo en fair sag! Du er ikke herre oven din krop, ligesom din chef heller ikke er herre over hendes/hans egen krop) Mit gæt er (også selvom de ikke vidste du var gravid) at de bliver bekymret for dig. Men hvis de bliver sure så brug det til at overveje om det er det rette sted for dig. For når barnet kommer så vil du nok have behov for at holde barnsyge dage osv. Så op af kulkælderen igen Jeg er sikker på at det nok skal gå. det er jo ikke DIN skyld. Det er bare sådan nature goes. Med det sagt så var jeg også selv nervøs for at meddelle det.

Anmeld

19. november 2014

Fru. Blog

Anonym skriver:

PS: hvor langt er du henne? Hvis du alligevel snart skal på barsel så tænker jeg ikke at du skal være så bekymret.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.