Hvad ville du gøre, hvis du turde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2014

Simone H

Ville du sige op, konvertere, springe ud som homoseksuel, melde dig ind i en swingerklub eller noget helt femte?

Fortæl, hvad du ville gøre i 2015, hvis du turde

Tråden er skrevet af en journalist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår

Er det ikke en genganger??  

Nå, men jeg ville tage mig sammen og få tjekket for en sygdom vi har i familien, men jeg har ikke mod til at kende svaret. 

Anmeld

17. november 2014

Chevro

Flyve i faldskærm 

flytte til USA med min lille familie

de er to ting som jeg nok aldrig tør give mig ud i, men drømme skader jo ikke 

Anmeld

17. november 2014

Becks

Simone H skriver:

Ville du sige op, konvertere, springe ud som homoseksuel, melde dig ind i en swingerklub eller noget helt femte?

Fortæl, hvad du ville gøre i 2015, hvis du turde

Jeg ville sende det brev til min mor, som jeg skrev for 1 1/2 år siden - Hvori der står, hvordan jeg har oplevet min barndom, teenage år med hende... 

Brevet er skrevet, fordi jeg gerne vil opgive kontakten med hende...

Anmeld

18. november 2014

Levi&LilysMor

Jeg ville springe med faldskærm 

Anmeld

18. november 2014

Thalia

Jeg ville tage mine børn ud af skole og institution, tage orlov fra mit og mandens arbejde, leje mit hus ud, og arbejde som engelsklærer i Colombia SA et år.

Jeg tænker at det ville være en fantastisk oplevelse for os som familie, at børnene ville få en langt mere nuanceret forståelse af Verden end det jeg kan give dem herhjemme, og at det ville give mig en følelse af at gøre en stor forskel et sted hvor der virkeligt er brug for det.

Anmeld

18. november 2014

Simone H

Becks skriver:

Jeg ville sende det brev til min mor, som jeg skrev for 1 1/2 år siden - Hvori der står, hvordan jeg har oplevet min barndom, teenage år med hende... 

Brevet er skrevet, fordi jeg gerne vil opgive kontakten med hende...

Kære Becks

Mange tak for dit svar. Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

Lige nu mangler jeg blot den sidste case, og jeg vil meget gerne have en kvinde med, der er 35+ og som har en god historie. Derfor er jeg meget interesseret i at høre mere om din barndom og dit forhold til din mor.

Vil du sende mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk med lidt info om dig selv? Så kan jeg fortælle mere om artikelserien.

Du kan være fuldkommen anonym, hvis du ønsker det.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

18. november 2014

speedy007

Jeg venter ikke til 2015...

Min far skal have en julegave...

det passer med at jeg er over de magiske 3 mdr. midt i dec.

Min far er alkoholiker, vi har ikke haft den store kontakt i rigtig lang tid. Jeg har simpelthend ikke ønsket det.

Lige før jul kører jeg ned og besøger ham, sammen med min kæreste.

Han for et scannings billed samt et brev.

Brevets indhold er blandt andet :

Hva jeg ønsker mig for ham.

At jeg ønsker at han kan blive en del af barnets liv  med hensyn til barnedåb, fødselsdage, jul osv.

Men også at når han er i samme rum som mit barn at han er minimum påvirket af alkohol.

I brevet står der også at jeg ønsker at han på begynde at passe på sig selv så han kan være længst muligt tid en del af vores familie.

brevet gav mig knuder i halsen og er rigtig svær for mig. men han må jo vide hvordan det kan blive og ikke kan blive.  

Anmeld

19. november 2014

Simone H

Har du lyst til at sige dit job op? Og er du over 40 år?

Så er det måske dig, jeg leder efter

Jeg er journalist på ALT for damerne, hvor jeg arbejder på en nytårsartikel om, hvad man ville gøre i 2015, hvis man altså turde. Der skal være omkring fem kvinder med i alt.

I den forbindelse leder jeg efter en kvinde, der har et ønske om at sige sit job op og prøve noget helt nyt.

Det er muligt at være fuldstændig anonym, hvis du ønsker det.

Send mig en mail på simone.hald@altfordamerne.dk med lidt info om dig selv og dine tanker. Så fortæller jeg mere om artikelserien.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh

Simone Hald, journalist ALT for damerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.