Erfaringer med IUI?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. november 2014

mpr

Ja jeg er lige så lige startet op med hormonerne der skal give anledning til IUI kan foretages.. Jeg er virkelig bare nervøs.. Får 2 pergotime i 5 dage og så skal jeg have puregon ampuller fra 8-10 dag altså 3 dage hvor jeg skal stikke mig selv puha! Men i hvert fald..

Hvad er folks erfaringer med den blanding? er så nervøs for at gå igennem alt det her og så få for mange æg.... må jo max få 3 ellers bliver forsøget aflyst, men er også bange for jeg ikke får mere end 1 som jeg kun har præsteret de gange jeg kun har været på pergotime?

Vil i ikke godt dele lidt? ^^ Jeg er så pokkers nervøs for det hele.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

mpr

Ingen? :/

Anmeld

17. november 2014

A1990

Jeg kan ikke rigtig hjælpe Skal selv insemineres den kommende cyklus, men det er planen at det er uden hormoner.. 

Håber nogen andre kan dele deres erfaringer med dig

Anmeld

17. november 2014

esioul

mpr skriver:

Ja jeg er lige så lige startet op med hormonerne der skal give anledning til IUI kan foretages.. Jeg er virkelig bare nervøs.. Får 2 pergotime i 5 dage og så skal jeg have puregon ampuller fra 8-10 dag altså 3 dage hvor jeg skal stikke mig selv puha! Men i hvert fald..

Hvad er folks erfaringer med den blanding? er så nervøs for at gå igennem alt det her og så få for mange æg.... må jo max få 3 ellers bliver forsøget aflyst, men er også bange for jeg ikke får mere end 1 som jeg kun har præsteret de gange jeg kun har været på pergotime?

Har ikke lige erfaring med puregon. Men derimod pergotime og gonal-f.

Anmeld

17. november 2014

et-ønske

mpr skriver:

Jeg var igennem samme behandling - den med at stikke sig selv kommer man hurtigt over, det er faktisk ikke så slemt som man forestiller sig det! Man skal bare klemme huden godt sammen lige inden prikket

jeg havde til scanning kun 1 æg og iflg gyn var det ikke et guld æg. Jeg troede ikke på noget - men fra scanning fredag til IUI mandag må der være vokset et hemmeligt æg. I Herning scanner man ikke inden IUI så det var noget af et chok da vi kom til ts (efter positiv test) og der var to hjerteblink  

se mit guld - det er nåle mv værd 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2014

mpr

et-ønske skriver:

Jeg var igennem samme behandling - den med at stikke sig selv kommer man hurtigt over, det er faktisk ikke så slemt som man forestiller sig det! Man skal bare klemme huden godt sammen lige inden prikket

jeg havde til scanning kun 1 æg og iflg gyn var det ikke et guld æg. Jeg troede ikke på noget - men fra scanning fredag til IUI mandag må der være vokset et hemmeligt æg. I Herning scanner man ikke inden IUI så det var noget af et chok da vi kom til ts (efter positiv test) og der var to hjerteblink  

se mit guld - det er nåle mv værd 

Jeg er voldsom nåle angst og det har jeg været hele livet ^^ Og har stukket mig med æl sprøjte et par gange og det blev det altså ikke bedre af nærmest værre :p Så er spændt på at skulle gøre det 4 gange i en cyklus  

Men ej hvor dejligt at du har to vidundere som er lavet på den måde ^^ ! Jeg håber inderligt den er der efter dette forsøg ^^ Og det ville selvfølgelig heller ikke være helt forfærdeligt med to guldklumper Så er man da sikret i hvert fald to børn  

Anmeld

17. november 2014

mpr

esioul skriver:

Har ikke lige erfaring med puregon. Men derimod pergotime og gonal-f.

Ja gonal-f er ikke en de bruger ved min gynækolog hvorfor ved jeg ikke Men er så spændt, håber det bliver denne gang! Om 12 dage har vi prøvet i 2 år ._. 

Anmeld

17. november 2014

mpr

A1990 skriver:

Jeg kan ikke rigtig hjælpe Skal selv insemineres den kommende cyklus, men det er planen at det er uden hormoner.. 

Håber nogen andre kan dele deres erfaringer med dig

Held og lykke med det Jeg kan slet ikke danne et æg uden hormoner så det er ret vigtigt :p  Men hvis du kan slippe lyder det som en fantastisk dejlig ting ^^!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.