Ja, nu går jeg jo hjemme på barsel for anden gang, og som første gang kommer lysten til at lave noget andet op i mig....
Jeg nyder at jeg har ungerne om eftermiddagen så det hele ikke bliver så hektisk, og at jeg har mine weekender fri.
når jeg arbejder er jeg TIDLIGST hjemme 18.15 en dag 19.30 og arbejder i weekenderne.
problematikken ligger bare lidt i at jeg er selvstændig, og først skulle have det afviklet før jeg ville kunne begynde et nyt kapitel.
min familie forstår mig bare slet ikke, jeg er igang på 7 år og synes hele tiden at det er et spørgsmål om at få ender til at nå sammen, har ansatte som jeg er glade for, men jeg er enlig slet ikke chef type, og alene vil jeg ikke være, da jeg har brug for kollegaer.
Jeg havde en rigtig kedelig oplevelse med den sidste elev jeg tog, som simpelthen har suget al gåpåmod og lyst til faget ud af mig.
så ja er 27 år og føler enlig det fag jeg har elsket og KÆMPET min røv i laser for at få lærerplads som og bagefter fået kæmpet en forretning op.
men igen det er bare som om at min familie ( ikke min mand ) ikke vil acceptere at jeg har mistet gnisten, og burde jeg ikke være ligeglad, joh men det betyder bare meget for mig at have min families opbakning.
tak fordi du læste med
Anmeld