Lidt bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
6 svar
3 synes godt om
17. november 2014

86nille

Nogen der har prøvet at når de bevæger sig inde i maven at det nogen gange føles som små stikkende jag i skeden eller er det livmoderhalsen? Er ihvertfald lidt bekymret hvis det er det sidste med hensyn til den kan blive for kort.. Sidste scanning var den over 4 cm men har jo læst det kan hurtigt gå den anden vej... Andre som har disse jag i ny og næ selvom man sidder ned.. Har også haft det før uden nogen tanker over det men nu hvor deres slag er mere massive såå kunne det måske os være det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

lillespir26

86nille skriver:

Nogen der har prøvet at når de bevæger sig inde i maven at det nogen gange føles som små stikkende jag i skeden eller er det livmoderhalsen? Er ihvertfald lidt bekymret hvis det er det sidste med hensyn til den kan blive for kort.. Sidste scanning var den over 4 cm men har jo læst det kan hurtigt gå den anden vej... Andre som har disse jag i ny og næ selvom man sidder ned.. Har også haft det før uden nogen tanker over det men nu hvor deres slag er mere massive såå kunne det måske os være det? 

Det har jeg få gange og er 26+ 3 men skal indrømme ikke noget jeg har tænkte over om der skulle være noget galt 

Anmeld

17. november 2014

86nille

lillespir24 skriver:

Det har jeg få gange og er 26+ 3 men skal indrømme ikke noget jeg har tænkte over om der skulle være noget galt 

Oki men jeg er også god til at bekymre mig Idag har der bare været nogen stykker mens de bevæger sig kan jeg mærke er gravid med tvillinger og er selv 25+4 men man bekymre sig konstant eller jeg gør ihvertfald 

Anmeld

17. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
86nille skriver:

Jeg havde det meget i min graviditet!

Det er baby der aser og maser og lige får klemt en nerve. Der kan gøre skide hamrende ondt (undskyld sproget) men er ikke spor farligt

Anmeld

17. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ved ikke 100% hvad det skyldes men jeg har haft det ret meget både i første og denne graviditet og har også spurgt min jm om det, og hendes svar var bare at det er helt normalt og ikke noget man skal bekymre sig om. 

Anmeld

17. november 2014

Elgaard73

Jeg tror ikke at du skal bekymre dig.

Det kan enten være dine ligamenter der strækker sig, når de mosler lidt rundt derinde.

Eller også kan det være at være at de rammer nogle nerver. Det kan godt give lidt diffuse smerter, som man ikke helt kan lokalisere hvor helt nøjagtigt kommer fra. F.eks hvis de rammer en nerver øverst eller i siden, kan smerten godt skyde nedad og føles som om at den kommer fra neden af. Og omvendt.

Anmeld

17. november 2014

86nille

Mor11 skriver:

Jeg ved ikke 100% hvad det skyldes men jeg har haft det ret meget både i første og denne graviditet og har også spurgt min jm om det, og hendes svar var bare at det er helt normalt og ikke noget man skal bekymre sig om. 

Godt at høre håber det er normalt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.