Vi har her i weekenden været hjemme hos min svigerfamilie og hygge ..
Her kom snakken om dåben hurtigt på banen, da de ved at min fars familie ikke vil have barnet skal døbes men min mors side og deres side af familie gerne vil have det .. Det var rart i starten at snakke om, men ikke mere når de så nævner økonomien , (-kan sGu godt være at vi er 20 år begge to og ikke har så meget erfaring, som andre GAMLE mennesker
men vi har sGu også penge)
Men det der går mig rigtig på er at vores forældre aldrig har mødt hinanden og de aner ikke hvordan hinanden er, men kun har det indtryk af hinanden ( vi har jo været sammen i 3 år).. Men så alligevel har kan de begge sidde og svine hinanden til ..
FX. Så siger min svigermor at de vil gerne hjælpe os med pengene til deres side af familie til mad, osv plus tilbehør og stedet at holde det .. Så kigger hun over på mig og siger meget ondt smilende, at så kan mine forældre betale for deres familie, eller bliver det et problem for dem ??
- Tænkte bare at de vil jo gerne hvis de bare havde pengene til det !!
Nu er det sådan at eneste der kører i deres hoveder er at de har pengene til alt og det har min familie ikke .. og det hele føles til at de elsker at de kan være der for os hele tiden og min familie ikke kan - (min svigerfamilie har penge men lidt kærlighed - hvor min mor er dranker og min far er ligeglad med mig, da jeg er stor nok til at passe på mig selv, men har jeg brug for mine forældre hjælper de mig så godt de kan (kærlighed!) )
Skal jeg være helt ærlig så jeg tror sGu ikke at de kan styrer sig og bare være søde begge partner og ikke ødelægge vores dåb .. Men jeg har heller ikke lyst til dele familien op .. også holde to fester ..
Men for at gøre det hele værre så sagde min forlovet til mig igår, at vi kunne jo slå dåb og bryllup sammen .. 
MEN så vil jeg jo ikke holde det over to gange bare pga familien .. Jeg ville bare så gerne kunne sige til dem at jeg hader at begge partner er sådan, men det er ikke nemt når de ikke kan tage sig sammen til at mødes, men kun vil snakke bag ryggen på hinanden !! 
Ved ikke hva jeg skal gøre ?!
Hilsen Anna 35+3 - som bare er så ked af det og det er ikke hormonerne der gør det !!