hunderæd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

For 2 dage siden kunne kæresten og jeg kun ane en streg, i dag er den blevet tydeligt, men ikke en helt tydelig 

jeg ville være 4+1 i dag og er så hunderæd for at få min mens, vi har prøvet i 7 måneder, og pga. Personlige orsager fik jeg en abort for 3 år siden og har kun fortrudt det siden, så jeg håber virkelig sen holder ved.

men er bare så bange!   Det ville være en drøm, jeg ville miste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Første tage en dyb indånding 

og tillykke :-)

- Det du føler har HELT normalt, 95% af kvinder der prøver aktive, at være gravid er bange for at miste. Det er helt normalt.

Jeg er i uge 10 uge og har været til to tryghed skanninger, og var ved at bestille den 3 i dag, men de var på kursus :p 

- det  du bliver nød til, at acceptere er, at der er en risiko, men du må ikke lade det tynge dig ned. 

Min biologi lærer sagde engang noget der simpelthen har hængt ved siden.

- Mange af de SP, der sker, er faktisk et positivt ting. Fordi sjælent føde kvinder et fuldbåret barn der når det, så kommer ud ikke kan leve, det kan være det mangler sine tarme eller lever.

- Min biologi lærer veninde var meget uheldig, (det er meget sjælent!) hun havde gået med i 9 måneder, og baby kom ude uden en lever, og kunne derfor ikke leve, den døde efter nogen dage. 

Og det du stresser hver gang du går ud på toilet og er bange for, at få blod på dit papir ( gøre 9 ud af 10 kvinder) det stress er ikke godt for baby. 

Så prøve, at slappe af, og tænke YES.  Jeg er gravid nu :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.