5+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
13 svar
4 synes godt om
16. november 2014

Damm-Jensen

Er det normalt efter et par uger med mange ligamentsmerter, pludselig ikk at kunne mærke ret meget?

har nu haft en par dage hvor jeg har været næsten smertefri 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja  

Anmeld

17. november 2014

Damm-Jensen

Mor11 skriver:

Ja  

Tak  bliver bare lidt utryg når jeg har haft det vildt dårligt og pludselig ikk mærker noget som helst 

Anmeld

17. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Damm-Jensen skriver:

Tak  bliver bare lidt utryg når jeg har haft det vildt dårligt og pludselig ikk mærker noget som helst 

Det tror jeg alle førstegangs gør man føler jo kun graviditeten i form af de forskellige symptomer i starten, men det er ganske normalt at de går væk igen eller måske endda aldrig dukker op det er med at holde hovedet koldt og tro på det bedste indtil man skal til nakkefoldsscanning  

Anmeld

17. november 2014

Bshizzle

Hvad forventer du at mærke når du er 5+1? 

I begge mine graviditer mærkede jeg intet.. Først da jeg nærmede mig 9 uger ca, der fik jeg kvalme og hva der ellers hører med 

Gik længe før jeg mærkede bobler eller for den sags skyld liv bumle rundt. 

Anmeld

17. november 2014

Hjulben

Damm-Jensen skriver:

Er det normalt efter et par uger med mange ligamentsmerter, pludselig ikk at kunne mærke ret meget?

har nu haft en par dage hvor jeg har været næsten smertefri 

Jeg er 6+1, og har ligamentsmerter, og har haft det i en uge hvis ikke lidt mere, + kvalme, hjertebanken og øget tissetrang. . Så du er ikke den eneste 

Anmeld

17. november 2014

Damm-Jensen

Bshizzle skriver:

Hvad forventer du at mærke når du er 5+1? 

I begge mine graviditer mærkede jeg intet.. Først da jeg nærmede mig 9 uger ca, der fik jeg kvalme og hva der ellers hører med 

Gik længe før jeg mærkede bobler eller for den sags skyld liv bumle rundt. 

Forventer ikk andet end det jeg har mærket indtil nu. Dvs ligamentsmerter, kvalme, opkast og svimmelhed.

det er min første graviditet, så Undskyld at jeg ikk ved hvad jeg skal forvente.

Anmeld

17. november 2014

Damm-Jensen

Mor11 skriver:

Det tror jeg alle førstegangs gør man føler jo kun graviditeten i form af de forskellige symptomer i starten, men det er ganske normalt at de går væk igen eller måske endda aldrig dukker op det er med at holde hovedet koldt og tro på det bedste indtil man skal til nakkefoldsscanning  

Tak for svaret  skal scannes allerede den 2 december, i min uge 7, da vi har været i behandling med IVF. Så håber det giver lidt ro der.

Anmeld

17. november 2014

Damm-Jensen

Hjulben skriver:

Jeg er 6+1, og har ligamentsmerter, og har haft det i en uge hvis ikke lidt mere, + kvalme, hjertebanken og øget tissetrang. . Så du er ikke den eneste 

Sårn har jeg haft det i ca 2,5 uger, så føler med dig. Håber dit snart bliver bedre 

Anmeld

17. november 2014

Hjulben

Damm-Jensen skriver:

Sårn har jeg haft det i ca 2,5 uger, så føler med dig. Håber dit snart bliver bedre 

Puha.. håber det snart bliver bedre, hvor langt henne er du ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.