Scrapbooking..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2009

FruPudderkvast

Hej!

Så skal jeg i gang med at lave en scrapbog til min lille søn, og kunne da godt bruge lidt inspiration..

Er der nogle af jer der har lavet scrapbøger som jeg evt. må se?

Sarah 26 + 0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har et billede derhjemme af en jeg lavede til min venindes datter i dåbsgave  Men den ligger på min computer derhjemme.

LIgger det op når jeg kommer hjem.

Anmeld

24. august 2009

Tynen

Altså, det er godt nok ikke en rigtig scrapbog, men Stella elsker at bladre, pege, mysse og kradse i klistermærkerne så jeg valgte at lave et ringbind med billeder og forskellige motiver - Så bliver man ikke så ærgelig når de bladrer så kraftigt at siderne krøller

Den er ikke så fin, men så længe hun er godt underholdt så er det cool nok

Gider ikke lige tage billeder af alle siderne (Man får godt nok skrabet mange billeder sammen på 2 år   ), men som du kan se er der lidt fra scanningerne (Som hun faktisk ikke rigtig gider at kigge på), lidt mavebilleder, lidt fra efter fødslen og så ellers af familien, barnedåb og andre ting og sager hun har lavet.

Men som sagt - Ikke en rigtig scrapbog, mere en bog til Stella som hun selv kan sidde og læse i
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2009

FruPudderkvast

Tynen skriver:

Altså, det er godt nok ikke en rigtig scrapbog, men Stella elsker at bladre, pege, mysse og kradse i klistermærkerne så jeg valgte at lave et ringbind med billeder og forskellige motiver - Så bliver man ikke så ærgelig når de bladrer så kraftigt at siderne krøller

Gider ikke lige tage billeder af alle siderne (Man får godt nok skrabet mange billeder sammen på 2 år   ), men som du kan se er der lidt fra scanningerne (Som hun faktisk ikke rigtig gider at kigge på), lidt mavebilleder, lidt fra efter fødslen og så ellers af familien, barnedåb og andre ting og sager hun har lavet.

Men som sagt - Ikke en rigtig scrapbog, mere en bog til Stella som hun selv kan sidde og læse i

Ej, hvor er den fin..

Og god idé med at lave en bog som hun selv kan kigge i..

Hmm.. Måske man skulle begive sig ud i at lave to?
Man er vel på barsel - så man kan ikke sige at det er tid jeg mangler!

Anmeld

24. august 2009

Stumpen

En af dagene tager jeg nogle billeder af Mathildes (som jeg er 1½ år bagefter med  ) og så smider jeg dem ind.. Påmind mig hvis jeg glemmer og du gerne fortsat vil se..

Anmeld

24. august 2009

FruPudderkvast

Stumpen skriver:

En af dagene tager jeg nogle billeder af Mathildes (som jeg er 1½ år bagefter med  ) og så smider jeg dem ind.. Påmind mig hvis jeg glemmer og du gerne fortsat vil se..

Super, det vil jeg meget gerne

Anmeld

26. august 2009

FruPudderkvast

Stumpen skriver:

Har du glemt mig?

Anmeld

26. august 2009

Diana...

Tynen skriver:

Jep sådan en laver jeg os.

Jeg synes der er mange flere muligheder i det på den måde frem for de der købe bøger.

Anmeld

26. august 2009

Stumpen

det må jeg desværre erkende.. Skal se om jeg får det gjort i aften.. Skal til møde i boligforeningen  og gøre klar til stumpens fødselsdag i morgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.