Kaster lige pludselig op gravid i uge 9

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
4 svar
2 synes godt om
16. november 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Hej piger :-) 

Jeg er gravid i uge 9 

Jeg har døjet, meget med kvalme, men jeg har aldrig kastede op. 

Her til aften 30 minutter efter aftensmad, fik jeg kvalme, jeg tænke okay, men så tog det til, og jeg løbe ud til badværelset, og kastede hele min aftensmad op. Bare lige ud af det blå. 

Dette har jeg aldrig oplevet før :/ 

Er der nogen her, der har oplevet noget som dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Phlikkan

Hej! :-)

Jeg er nu 12+2 og har haft daglig kvalme og opkast siden uge 6 ca.. Det kommer også nogen gange helt uventet, hvor jeg næsten ikke når at reagere. De sidste par uger er det blevet værre hver gang jeg har spist så jeg tror at det er meget normalt. :-) 

heldigvis er det blevet lidt bedre de sidste par uger så der er lys for enden af tunnellen ;-)

Jeg har tabt ca 6 kg og min læge har ikke været bekymret og den bette har det rigtig fint i sin hule (har set h*n i uge 6, 10 og 11) 

så tror ikke at det er noget du skal være bekymret over dog er det utrolig træls :-D

Anmeld

16. november 2014

May86

Da jeg var i uge 12 måtte jeg sygemeldes en uge, da jeg pludselig begyndte at kaste op efter hvert måltid + når jeg drak noget. Det tog af over en uges tid og fortsatte ned enkelte opkastninger indtil for 1-2 ugers tid siden. Er 17+2 i dag. Håber det er overstået, for det er virkelig belastende 

Anmeld

16. november 2014

Lykkelig Omstændigheder <3

Phlikkan skriver:

Hej! :-)

Jeg er nu 12+2 og har haft daglig kvalme og opkast siden uge 6 ca.. Det kommer også nogen gange helt uventet, hvor jeg næsten ikke når at reagere. De sidste par uger er det blevet værre hver gang jeg har spist så jeg tror at det er meget normalt. :-) 

heldigvis er det blevet lidt bedre de sidste par uger så der er lys for enden af tunnellen ;-)

Jeg har tabt ca 6 kg og min læge har ikke været bekymret og den bette har det rigtig fint i sin hule (har set h*n i uge 6, 10 og 11) 

så tror ikke at det er noget du skal være bekymret over dog er det utrolig træls :-D

Tak for svaret  

Jeg er bare overrasket og tænker hvad det kunne være. Jeg har slet ikke oplevet det før, og jeg kan ikke finde noget om pludselig opkast på google. 

"Godt" at vide der er andre der også oplever sådan noget.... 

Man bliver bare lidt overrasket. 

Anmeld

16. november 2014

Phlikkan

Lykkelig Omstændigheder <3 skriver:

Tak for svaret  

Jeg er bare overrasket og tænker hvad det kunne være. Jeg har slet ikke oplevet det før, og jeg kan ikke finde noget om pludselig opkast på google. 

"Godt" at vide der er andre der også oplever sådan noget.... 

Man bliver bare lidt overrasket. 

Jeg kan sagtens forstå at man bliver lidt "forskrækket" men du er også ved at være der henne i din graviditet hvor lugtesansen godt kan blive lidt følsom og sart, og det kan jo sagtens være noget der lige har sat tingene i gang og derfor sendt dig på toilettet �� 

For mig er det lige pt den der følelse af at være mæt der gør mig dårlig. �� 

Lever bare i håbet om at det snart bliver bedre. ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.