Hvor langt er jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
9 svar
1 synes godt om
16. november 2014

Anonym trådstarter

Vil gerne lige have jeres hjælp til udregning

Jeg fik første mens efter fødsel 9.9, anden mens 11.10 og nu er jeg så gravid. Jeg tror jeg er befrugtet d. 1.11. (det er den eneste gang, vi har haft sex i 1,5 måned). Hvor langt vil I mene jeg er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Rengyduck

Ifølge din sidste mens er du 5+1, så vidt jeg kan regne mig frem til 

(og vi følges næsten ad, jeg er 4+5 i dag )

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Ifølge din sidste mens er du 5+1, så vidt jeg kan regne mig frem til 

(og vi følges næsten ad, jeg er 4+5 i dag )

Ja, men jeg kan da umuligt være så langt, når jeg havde ægløsning 1.11?

Anmeld

16. november 2014

Rengyduck

Anonym skriver:

Ja, men jeg kan da umuligt være så langt, når jeg havde ægløsning 1.11?

Man regner vistnok fra den første dag i den sidste mens  Men det er klart, fostret er selvfølgelig ikke så "gammelt" endnu 

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Man regner vistnok fra den første dag i den sidste mens  Men det er klart, fostret er selvfølgelig ikke så "gammelt" endnu 

Det underlige er bare, at jeg tog en test for halvanden uge siden og den var negativ. De andre gange jeg har været gravid, har jeg kunne teste positiv fra 3+. Derfor mener jeg, at jeg må være omkring uge 4.. Men det er sørme svært at regne ud.

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

16. november 2014

Nystart

De vil altid udregne ud fra den første dag i din sidste mens....

Så bliver det ændret til nf, hvis det ikke passer :-) 

Jeg vidste i sin tid med min datter præcis hvad dag hun var lavet, men det vstadig første dag i sidste mens lægen gik ud efter....

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

De vil altid udregne ud fra den første dag i din sidste mens....

Så bliver det ændret til nf, hvis det ikke passer :-) 

Jeg vidste i sin tid med min datter præcis hvad dag hun var lavet, men det vstadig første dag i sidste mens lægen gik ud efter....

Okay tak, så ved jeg det. Jeg ved nemlig også med 100% sikkerhed, at mini blev lavet lørdag d. 1.11

Anmeld

16. november 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Okay tak, så ved jeg det. Jeg ved nemlig også med 100% sikkerhed, at mini blev lavet lørdag d. 1.11

Hvis du ved helt sikkert hvilken dag "mini" er lavet, så kan du jo lave beregningen ud fra det. På ÆL dagen var du 2+0 og vil så være 4+1 idag. Det giver jo også ret god mening at du ikke kunne teste positiv for over en uge siden så.

De andre har helt ret i, at når du kommer til læge, vil han beregne ud fra sidste mens (det gør de altid), men når du kommer til NF retter de den garanteret, så det passer bedre med hvornår "mini'en" rent faktisk blev lavet.

Hvis jeg var dig, ville jeg satse på at beregne ud fra at du var 2+0 d. 1 Nov.

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Hvis du ved helt sikkert hvilken dag "mini" er lavet, så kan du jo lave beregningen ud fra det. På ÆL dagen var du 2+0 og vil så være 4+1 idag. Det giver jo også ret god mening at du ikke kunne teste positiv for over en uge siden så.

De andre har helt ret i, at når du kommer til læge, vil han beregne ud fra sidste mens (det gør de altid), men når du kommer til NF retter de den garanteret, så det passer bedre med hvornår "mini'en" rent faktisk blev lavet.

Hvis jeg var dig, ville jeg satse på at beregne ud fra at du var 2+0 d. 1 Nov.

Okay tusind tak for svar. Det var også det jeg gik ud fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.