Vi vil gerne være forældre. Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. november 2014

Anonym trådstarter

Hej 

Min kæreste og jeg har gennem en længere periode nu, snakket frem og tilbage og er kommet frem til at vi gerne vil være forælJdre inden for den nærmeste fremtid. 

Jeg er derfor begyndt med ægløsningstest, men jeg er stadig ikke sikker på hvordan jeg skal Ryde stregerne. 

Skulle starte med at teste D 12/11 og har gjort det frem til idag, hvor alle test-stregerne Har været svage, Men fredag var stregen betydeligt tydligere, men stadig ikke lige så tydelig som kontrol stregen. (Se billede) skal jeg bare fortsætte eller? 

Derudover, har i eller nogen gode råd til at "komme godt fra start"? Udover at nyde hinanden så meget som muligt.  

På forhånd tak. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Wik

Mit råd er ikke at bruge tests

Men det er min subjektive holdning, jeg tror du skal følge din lyst og natur på den måde kommer det lettere mener jeg. Det kan hurtig blive mekanisk og planlagt indtil mindste detalje. 

Fra natures side er kvinden mest sexuel og smuk når hun har ægløsning, noget manden ubevidst mærker, så hvis man ellers er sunde og raske er det bare at følge sin lyst. Min første graviditet tog os 9 cykluser den næste 2 og den sidste 1

Krydser fingre for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.